2013. szeptember 1., vasárnap

9.Fejezte-A titok megszerzése.

Reggel sokáig aludtam.Végre puha ágyban:) Kinyitottam a szemem és mellettem Lou ült és nézett.
-Szia!-köszönt mosolyogva.
-Szia!-köszöntem vissza.
-Hogy aludtál?
-Jól.Végre valami puha volt alattam.-mondtam és Louis elkezdett nevetni.Én is elmosolyodtam.Fölültem és kimásztam az ágyból.
-Készítek neked reggelit.
-Oké köszi.-mondtam.Kimentem a szobából.Zayn és Liam már lent voltak.A fürdőszoba felé veszem az irányt mikor Harry kijön a szobájából.Megálltam egy pillanatra.Egymást néztük egy kis ideig majd észhez tértem és bementem a fürdőszobába.Felöltöztem majd lementem.Louis még alkotott.Ha jól láttam egy gyümölcstál,de nem biztos.Leültem a kanapéra a fiúk mellé.Épp beszélgettek úgyhogy inkább Lou-t figyeltem ahogy a reggelimet csinálja.Olyan aranyos volt.Nézem és Liam hozzám szól.
-Tényleg Lana!Még nem is tudunk olyan sokat rólad.
-Ja tényleg.-mondta Zayn.
-Még én se.-mondta Lou.-Mondj valamit magadról.
-Bármit?-kérdeztem.
-Akármit.-szólt Liam.
-Oké.(kicsit magamba merültem) Hú...Nem tudom.
-Ne légy szégyenlős.-mondta Zayn.
-Nem vagyok csak nagyon nehéz.
-Egy nem légyeges dolgot is elmondhatsz.-Liam.
-Jó...Nagyon szeretek sportolni,de inkább futni.Odavagyok a kutyákért,de a többi állatot is szeretem.Félek a méhektől,darazsaktól és a pókoktól.Nagyon szeretem a répát és a legtöbb zöldséget.A gyümölcsöknél legjobban a banánt szeretem és itt is a legtöbbet szeretem...Keveset eszek és az éttermekben sosem tudom megenni a féladagot.
-Hogy mi?-csodálkozott Liam.
-Tudom.Folytassam mert most jutott eszembe minden.
-Naná!-szólt Lou.
-Szeretek hülyéskedni és általánosban az osztály bohóca voltam.
-Komoly?-kérdezte Louis.
-Igen.Nem volt egyetlen egy perc se,hogy az osztály ne nevessen.Mindig megvicceltem valakit.
-Ebben tisztára hasonlítasz Lou-ra.-mondta Zayn.
-Tudom.Folytatom...Nagyon szeretem az éneket.Szeretem hallgatni az ebereket ahogy énekelnek,de csak akkor ha jó a dal.Különösen szeretem ha valaki játszik valami hangszeren és közben énekel.Szóval a Little Things-ért odavoltam.Én is játszok hangszeren.
-És min?-kérdezte Lou.
-Zongora.
-Na ne már.Komoly?
-Igen.A legjobban.És ez volt az egyik titkom.
-Hogy?bocs lemaradtam.-kérdezte Liam.
-Hogy nagyon jól tudok zongorázni.
-Ó az jó!-örvendezett Liam.
-És más titkaid is vannak?-kérdezte Lou.
-Igen vannak.
-Elmondod?-kerek kérdő szemekkel nézett rám Louis.
-Ezen kívül csak egy van amit senkinek nem mondok és mondtam el.
-Még Penny-nek sem?-kérdezte Zayn.
-Neki sem.
-És nekem elmondod?-kérdezte Lou.
-Nem.Majd egyszer.
-Akkor addig várok.
-Hát az nagyon hosszú lesz.
-És tudsz énekelni?-kérdezte Liam.Ránéztem és lefagytam.Pont ez a titkom.Hogy nagyon jól tudok énekelni.-Lana!Hahó!-integetett előttem még mindig Liam.
-Öö...Mi?-kérdeztem.
-Hogy tudsz-e énekelni?-kérdezte még egyszer.Hirtelen elkezdett csörögni a telefonom.Hála az égnek megmentett a telefonom.Fölálltam és odamentem.Penny az:)
-Penny az!
-Akkor vedd fel.-mondta Zayn.Felvettem.Vagy egy óráig beszéltünk.Elmondta,hogy hol vannak,hogy mit csináltak és,hogy holnap jönnek haza.Én is elmondtam,hogy mi történt köztem és Harry közt.És azt is elmondtam,hogy mostantól Mrs. Tomlinson vagyok.Penny úgy örült,hogy még sikított is.Aztán elköszönt mert Niall-el elmennek egy étterembe.Letettem a telefont az asztalra és visszamentem a fiúkhoz.Elmeséltem nekik amit nekem Penny mondott.
-Na ezt tök jó!-mondta Liam.
-Tök jó,hogy ők jól érzik magukat.-mondta Zayn.
-Nos!Ott tartottunk,hogy tudsz-e énekelni?És LÉGYSZI mondd el a titkod!-könyörgött Lou.-Ja és kész a reggelid!-mosolygott.Gyümölcs sali joghurttal.
-Köszönöm.-mosolyogtam-Csak van egy kis gond.
-Mi?
-Hogy a joghurtban nem szeretem a gyümölcs darabokat.-mondtam egy kicsit félve.
-Ez most komoly?Ezért fáradoztam ennyit?-nézett lehangoltan.
-Bocsi.Ezt elfelejtettem mondani.Ugye nem haragszol?
-Csak egy kicsit.De nem baj.-mondta.
-De azért megeszem csak a darabokat nem.
-Oké.És még mindig van két dolog amire nem válaszoltál.
-És mi az?-néztem Lou-ra mind ha nem tudnák semmit.
-Tudod te!-mondta Liam.Elkezdtem enni a salit.Gyorsan megettem.ezzel is húztam az időt és kitaláltam,hogy mit mondjak.
-Bocsi fiúk,de sok dolgom van.El kell mennem a boltba bevásárolni.A hangszereket megtisztítani és a szobámban is rendet kell raknom.Bocsi.-mondtam.Mindenki elhallgatott.
-Megcsináljuk mi!Te meg elmehetsz boltba.-mondta Louis.
-És mi az ára,hogy megcsináljátok?-kérdeztem.
-Elmondod a titkodat és,hogy tudsz-e énekelni.-mondta Liam.Kicsit elgondolkoztam.
-Jól van legyen.-mondtam nem valami lelkesen.
-Jeee!-örültek a fiúk.Összeszedtem magam.Megfogtam a táskám és beszálltam a kocsiba.Elmentem a boltba.Bevásároltam jó hosszú ideig majd elmentem a Gyros-os hoz venni ebédre kaját.Aztán hazamentem.Leparkoltam és bementem a házba.Mikor bementem a házba kerek szemekkel néztem.Lou egy rózsacsokrot fog,Zayn pezsgőt és Liam bonbont.
-Sziasztok.Mit ünneplünk?-kérdeztem csodálkozva.
-1,hogy először elmondod a titkod,2,hogy a feleségem vagy.-mondta Louis mosolyogva.
-Mi?Elvetted Lana-t?-kérdezte Liam.
-Igen tegnap este a csillagok alatt.-mondta Lou.
-Gyönyörű volt az ég,én kint sírtam mikor Lou egyszer kijön.Beszélgettünk majd megkéri a kezem.-mondtam Lou-ra nézve.
-Igen.-mondta Louis.Odajött hozzám.-Mrs. Tomlinson.-átadta a csokrot és megcsókolt.Aztán vázába tettem a virágot.
-Elintéztünk mindent.Megnézed?-kérdezte Liam.
-Aha.-mondtam.Felmentünk és először a hangszereket néztem meg.Majd átmentünk a szobámba.Nagyot csodálkoztam.Ezek a fiúk  zsenik.-Tiszta minden tiszta és rendben van.Ti profik vagytok.Ezért kaptok egy Gyros tálat.
-Ú.Köszi.Már korog a gyomrom.-mondta Zayn.A kajálás közben zenét hallgattunk és beszélgettünk.Majd eszembe jut,hogy Harry-nek is hoztam kaját.Megfogtam és felmentem hozzá.Kopogtam és benyitottam.Harry aludt.Letettem az éjjeli szekrényre és hagytam egy kis üzit.Visszamentem és befejeztem a kajálást.Majd elmentünk Sam-el egy hosszú sétára.A fiúk egyfolytában faggattak.Megmondtam nekik,hogy csak este mondom el.Mikor hazaértünk lehetett olyan 18 óra.Bekapcsoltuk a TV-t.Elkezdtük nézni a híreket.Először semmi nem volt benne,de aztán...Egy szörnyű tragédia.Az egyik szigeten kitört a vulkán és a közelében lévő összes várost vagy falut elárasztotta a láva.
-Jesszusom!Ez durva.-mondta Liam.
-És pont ott van Niall és Penny.-mondtam.
-Úristen.Remélem nincs semmi bajuk.-mondta Zayn.
-Kicsi rá az esély.A szigeten lévő összes város vagy falu,pont a vulkán körül van.-mondtam.
-Szegénykék remélem jól vannak.-mondta Lou.-Eltérve ettől elmondod végre amit kell.-mondta.Sóhajtottam egy nagyot és elkezdtem.
-Igen...Igen Liam tudok énekelni és Lou a titkom az,hogy nagyon is jól éneklek.-mondtam és felálltam.Leültem a zongora elé és eljátszottam/el énekeltem Gabrielle Aplin The Power Of Love-ját.Mikor végeztem a fiúk tapsoltak.Lou megölelt.
-Ezt miért titkolod?Simán megnyernéd az X-Faktort.-mondta Louis.-Gyönyörűen énekelsz!
-Köszönöm.-mondtam.Az este hátralévő részét zenéléssel és énekléssel töltöttük.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése