2013. november 9., szombat

13.fejezet.-Lucy







Reggel a kanapén ébredtem fel.Gondolkoztam,hogy hogy kerülök én ide?Fogalmam sincs.A telefoncsörgésre eszméltem fel.Megfogtam és felvettem.
-Haló.-szóltam bele bizonytalanul.Ismeretlen volt a szám.
-Szia Kicsim!Én vagyok.-mondta Lou.
-Jesszusom!Már megijedtem,hogy egy ismeretlen ember hív fel.
-Ja igen.Lemerült a telóm,mivel valaki nem hozta be a töltőt.
-Jaj bocsi.
-Nem baj.Amúgy azért hívlak mert ma mehetek haza és tízig el kell hagynom a kórtermet.-mondta.Ránéztem az órára és fél tíz.
-Sietek érted.-mondtam sietősre véve a szót.
-Rohanj.Szia.-mondta és lerakta.
-Szia.-köszöntem el én is.Felrohantam és felkaptam egy ruhát.Plusz feltettem egy alap sminket és rohantam le.Megfogtam a táskám meg a kocsi kulcsot és kimentem a házból.Beszálltam és elindultam a kórházba.A kórházba beérve a lépcsőn mentem fel,mert mire a lift ideér és kiszáll belőle az a sok ember és mire még betömörödünk és megállunk minden szinten az kész katasztrófa.A lépcső igaz fárasztó de mint én sportember nekem ez semmiség.Louis már tud járni de döcögve.A szobában ült az ágyon és várt engem a sporttáskájával.
-Szia!-köszönt és megcsókolt.
-Szia!-köszöntem én is.-Mehetünk?-kérdeztem.
-Ahha.-mondta majd megfogta a kezem és támogatva eldöcögtünk a lifthez.Szerencsére senki nem volt benne így elfértünk.Elsétáltunk a kocsihoz és segítettem neki beszállni.Majd én is beszálltam és hazamentünk.Otthon a többiek reggeliztek.
-Megjöttünk.-szóltam és bedöcögtünk.Odamentünk a kanapéhoz és Lou leült.Feltette a lábát és szólt:
-Köszi.-mondta és mosolygott.
-Szivi.-mosolyogtam rá én is.
-Sziasztok.-köszöntek a többiek.
-Már hazajöhettél?-kérdezte Penny.
-Ahha.Azt mondták,hogy stabil az állapotom és járkálni is tudok segítséggel-nézett rám-szóval hazajöhettem.-mondta.
-Értem.Akkor most mindenki örül.-mondta Penny.-Akkor milyen kaját csináljunk?-kérdezte a fiúkat Penny.
-Bármit csak kaja legyen.-mondta Harry,Zayn,Liam és Louis.
-Én nem tom.-mondta Niall.
-Akkor így mondom Gyros vagy csirke?-kérdeztem.
-Csirke!-vágta rá Niall.
-Az jó lesz.-mondták a fiúk.
-Akkor csirke.-mondtam Penny-nek.
-Rendeben.-mondta és elkezdtük csinálni a kaját.A fiúk azt mondták ők a zeneszobába mennek.Próbálnak dalt írni.Louis-t is magukkal vitték,hogy azért ő se maradjon ki.
-Belefogok halni.-mondta Niall.
-De a csirkéért megéri.-mondta Penny.
-Igaz Drágám.-mondta Niall és egy puszit adott Penny-nek.A fiúk fölmentek és mi meg a kaját csináltuk.A kajakészítés közben beszélgettünk egy kicsit.Úgy minden féléről ahogy szoktuk.Legtöbbet a sulis éveinkről beszéltünk.Az osztálytársakról,a tanárokról,a hülyülésünkről meg mikor együtt voltunk és szórakoztunk.Pont a barátokról beszéltünk mikor kapok egy sms-t.Régi baráttól Lucy-től.
-Hé Lucy üzent.-mondtam Penny-nek.
-Lucy?...Ja megvan ahha.Olvasd!-mondta.Megtöröltem a kezem és megnéztem.

                                             Szia Lana!

Rég beszéltünk.Eszembe jutottál és gondoltam írok neked sms-t.Ha gondolod találkozhatnánk és beszélhetnénk.Most New York-ban lakom ha keresnél.Hívj fel ha találkozni szeretnél.

Szia!

Lucy

Lucy a második legjobb barátom volt és még mindig az.Együtt jártunk általánosba Penny-vel együtt.Tökre meglepődtem.Pont most ír mikor beszéltünk róla.És hogy New York-ban lakik.Mit keres ott.Biztos befutott a karierje és most egy több milliós cégnél dolgozik.Szerintem.Gyorsan írtam neki,hogy elutazom hozzá és beszélgetünk.Még segíttettem Penny-nek befejezni a kaját,majd néztem repülőt NY-ba.Este indul egy szóval van időm készülődni.Csak hát vannak gondok is.Hogy itt hagyjam Penny-t egyedül a fiúkkal.Meg,hogy Louis pont most jött ki a kórházból és segítenem kéne neki.
-A fiúkat elintézem.Louis-ra meg figyelek.Menj csak.-mondta Penny.
-De kedves vagy.Nagyon köszi.-mondtam és felmentem a szobámba pakolni a bőröndbe.Amúgy fogalmam sincs,hogy meddig maradok,de inkább keveset mint sokat.Bepakoltam néhány ruhát meg sminket plusz a szükséges dolgokat.Majd szóltam a fiúknak,hogy kaja van nehogy éhen haljanak.Evés közben elmondtam nekik,hogy elutazom pár napra de majd jövök.Louis könyörgött,hogy ne menjek el és maradjak itt vele.Ettől féltem.Hogy Louis könyörögni fog az aranyos bociszemeivel.De ellenálltam és nemet mondtam.Kaja után még készülődtem.Már kevés időm volt mert a gép 17:20-kor indul és most van 17 óra.Felkaptam egy ruhát.Most egy kicsit jobban kisminkeltem magam és lementem bőrönddel.Majd szóltam Harry-nek.
-Hé Harry!Kitudnál vinni a reptérre?-kérdeztem.
-Persze.-mondta.
-Én is mehetek?-kérdezte Louis.
-Gyere.-mondtam.Harry megfogta a bőröndöm és kivitte a kocsiba.Én elköszöntem a többektől.Louis átkarolt és segítve neki kimentünk a kocsihoz.Beszálltunk a kocsiba és elmentünk a reptérre.Elköszöntem Harry-től és Louis-tól.Jó hosszasan öleltük egymást.Majd egy nagy csók és mentem a bejárat felé.Leültem a helyemre,bedugtam a fülembe a fülhallgatót és hallgattam a zenéket.Az út nekem nem tűnt hosszúnak mivel a felét végig aludtam.Természetes,hogy a Summer love-on és a Little things-en el lehet aludni.Még az út elején felhívtam Lucy-t hogy a gépen ülök és majd megérkezem.1 óra múlva a gép leszállt.Kiszálltunk a repülőből.Megkerestem a táskám és a várakozó terem felé vettem az irányt.Lucy már ott várt.
-Szia!-köszönt nekem mosolyogva.
-Szia!Azt hittem nem ismersz meg.-mondtam neki.
-De.Túl felismerhető vagy.És csinos is.Mindig ilyen ruhákban vagy szóval.
-Mondjuk ez igaz.-mondtam és együtt nevettünk.
-Segítsek?-kérdezte.
-Köszi nem kell.-mondtam.
-Te így jöttél?-kérdezte.
-Aha.Miért?-kérdeztem
-Nagyon hideg van odakint.
-Látszik rajtad.Nagyon be vagy öltözve.
-Igen.Várj adok egy pulcsit.-mondta és adott egy pulcsit. Majd megfogtam a bőröndöm és a kocsihoz mentünk.A városon keresztül mentünk.Ebben az évben másodjára látom NY-ot.Az út közben beszélgettünk.Kiderült,hogy New York mellett lakik és nem a városban bent.Egy erdőn túl pont a szélén lakik.Más házak is vannak ott.Kb.olyan mint a miénk.
-Te itt laksz?-kérdeztem tátott szájjal.Nagyon szép volt a háza.
-Igen.Vagyis már nem.-mondta elkeseredetten.
-Miért?-kérdeztem.Eközben bementünk a házba.Nagyon szép volt.
-Kirúgtak.És a ház a cégé szóval nincs házam és fogalmam sincs,hogy hova menjek és mit csináljak.
-Költözz hozzánk.-tanácsoltam.
-Á nem.
-De.Nekem sincs munkám.Elég nagy ház egy csomó hely van még.
-Hát oké.Amúgy kivel laksz?
-Penny-vel és...
-És mi?
-Ismered a One Direction-t?
-Naná ez természetes.
-Na velük lakom.
-Hogy mi?-nézett kerek szemekkel.
-Igen.És az egyik a férjem.
-Ugye nem Harry?
-Nem.Ő még szingli.
-Hála az égnek.És ki a férjed?
-Louis.Penny-nek meg Niall.
-És Zayn meg Liam?
-Liam is szingli Zayn-nek meg ott van Perrie.
-Ja tényleg.Hát akkor zajlik az élet nálatok.
-Nagyon is.
-Hogy volt az egész?
-Az úgy volt,hogy...-és elmeséltem Lucy-nek töviről hegyire az egész történetet ami történt velem és a fiúkkal.-...és ma hoztam ki Louis-t a kórházból.-fejeztem be.
-Értem.De haragszom rád,hogy Harry-vel voltál.
-Csak megvigasztalt.És én barátként tekintek rá.
-Akkor az enyém lehet?
-Azt majd Harry eldönti mikor találkozol vele és megismerkedtek.De 100% hogy szeretni fog téged.
-Annak örülök.-mondta.Néhány óráig beszélgettünk.Lucy elmondta,hogy mi történt vele mióta nem találkoztunk és én is meséltem neki ezt azt.Jól elvoltunk.A telefonján mutatott képeket a volt pasiáról aki szakított vele mert szerinte Lucy túl sokat foglalkozott a munkájával minta kapcsolatukkal.Ilyen egy bunkó parasztot komolyan.Mért léteznek ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése