2014. május 16., péntek

20. fejezet-Hogy is volt...

Sziasztok.A 20. fejezet is megvan.Ebben a fejezetben Louis-tól és Lana-tól kérdezik,hogy mi is történ kettőjük között amiért összevesztek.Mind a ketten mást mondanak...Jó olvasát:)

Lucy szemszöge 

Mi történt???-kérdezem már visítva mert senki nem hajlandó elmondani,hogy mi történt Lana és Louis közt.
-Összevesztünk.Ennyi történt.-mondta Louis kicsit unottan.
-Arra én is rájöttem.De én..
-Khm...-Harry meglökött.
-Bocs.Mi...kíváncsiak vagyunk a részletekre.-fejeztem be.Néma csend lett.Senki meg nem szólalt.Penny a földet nézte,Naill szintén ezt csinálta,Liam kifelé bámult,Zayn elbambult,Louis meg unottan nézett rám.-Klassz!Akkor majd mindenkit egyesével kifaggatok.-mondtam és felindultam a szobámba.Fent kipakolta,átöltöztem valami otthonosabba és lementem.Lent már senki nem volt.Arra gondoltam,hogy először csak a szemtanúkat kérdezem ki és csak aztán a két fő embert.


Zayn szemszöge    

Kicsit fura ami Lana és Louis között történt.Nem is nagyon értem.Na mindegy van más dolgom is ezen kívül.Most éppen Londonba akarok bemenni,mert Perrie-ék ott vannak.Megyek le a lépcsőn és Lucy jön velem szembe.
-Szia Lucy.-köszönök.
-Szia Zayn.Állj csak meg!-mondja.
-Bocs most nem tudok mert megyek Londonba.-mondtam és megyek ki az ajtón de ő megfogja a pólóm és visszahúz.
-Kérlek.Csak röviden mondd el mi van most Lana és Louis közt.Kérlek!-könyörög.
-Jó van.-egyezek bele.-De nagyon gyors leszek.Amúgy se tudok sokat szóval...-leülök a kanapéra és Lucy-re nézek.
-Akkor?Mondod?
-Ja...Én csak annyit tudok vagyis láttam az egészből,hogy itt ordítottak egymással és ha jól vettem ki akkor Louis idegesítette direkt Lana-t.Lana meg ordított,hogy Louis hogy volt képes ezt megtenni vele.És így tovább...Szia.-mondtam és rohanok az ajtóhoz.
-Várj,várj,várj!-állított meg.
-Igen-fordulok vissza unottan.
-Mi az,hogy így tovább?
-Lana ki volt akadva,hogy Louis ezt tette vele és Louis azt mondta,hogy hülyeségből és így veszekedtek.
-Oké...Köszi.Mehetsz.-monda ki.
-Végre!!Köszi.Szia.-köszöntem el és már kit is voltam az ajtón.


Liam szemszöge     

 Ülök a szobámban és telefonozok.Kopognak.
-Igen?-kérdezem.
-Helló.Bejöhetek?-kérdezi Lucy.
-Persze.-bólintok.Bejön és leül a fotelba.
-Csak azért zavarlak,hogy megkérdezzem te mit tudsz,mi történ Lana és Louis közt.
-Valami olyat hallottam,hogy Louis direkt idegesítette Lana-t és ez Lana-nak nem tetszett.Louis meg azt mondta,hogy szerinte tök jó poén volt mikor Lana-át szenvedni látta,hogy ő idegesíti.Lana meg elkezdett vele ordítani és azt mondta,hogy a haverja Nick százszor jobb mint ő.És így veszekedtek.
-Oké köszi.Nem zavarlak tovább.-mondta és kiment.Amúgy szerintem Lana azért mondta,hogy Nick százszor jobb fej mint Louis,mert jár vele.De ez csak szerintem van.


Niall szemszöge       

A zeneszobában vagyok és unalmamban gitározok mikor Lucy bejön.
-Szia Niall.Csak azért zavarlak mert mondd már el te mit tudsz,hogy mi van Lana és Louis közt?
-Oké.Penny-hez mente le mikor Lana ordító hangját hallom.Nem akartam beleavatkozni így odamentem Penny-hez és vele néztem a veszekedést.Valami olyan volt,hogy Louis direkt idegesítette Lana-t azzal,hogy nagyon félti őt és minden percben azt kérdezi mit csinál és hogy vagy.Aztán Lana azt mondta,hogy nagyon és idegesítő volt ahogy Louis viselkedett.Aztán azt mondta,hogy Nick százszor jobb mint ő.Aztán Lana fölment és egy sport táskával jött le.És utána jöttetek ti.
-Köszi.Én akkor mentem.
-Nincs mit.-mondtam.Kicsit gitároztam és azon gondolkoztam,hogy Lana honnan ismerheti Nick-ket.Na mindegy...

Penny szemszöge    

Magazint olvasok a nappaliban mikor Lucy lehuppan mellém.Ránézek.
-Segíthetek?
-Igen.Mondd el te mit tudsz az ügyről.-mondta.
-Milyen ügyről?
-Lana vs.Louis.
-Ja.Az egészet elmondjam amit én tudok vagy csak röviden foglaljam össze a lényeget?
-Az egész jöhet.-mondta.Bólintottam.
-Mikor elmentetek aznap este Lana-val elmentünk Londonba bulizni.Ott találkozott először Nick-kel,de akkor még nem tudta,hogy ő Louis haverja.Másnap reggel jött Louis-hoz Nick és akkor tudta meg Lana,hogy Nick Louis haverja.Aznap és a másik nap is telefonált Nick-kel.De csak baráti viszonyban.Eközben Louis olyan dolgokat kérdezett Lana-tól,hogy az őt még jobban idegesítette.És akkor ma reggel Lana-nál betelt a pohár.Ma Louis elmondta neki,hogy direkt idegesítette őt.Lana meg elmondta,hogy nagyon jól megismerte Nick-ket és,hogy ő százszor jobb Louis-nál.Louis meg mondta,hogy nem is ismerheti mert csak egyszer találkozott vele.Aztán Lana elmondta,hogy nem ő egy buliban találkozott vele és megadták egymás telefonszámát.Erre meg Louis azt kérdezte,hogy már megint megcsalsz.Lana visszavágott,nem csak ismerkedem.Aztán visszatértek az eredeti témához,hogy Louis-nak hogy jött ez az ötlet,hogy idegesítse Lana-t.Lana egyre mérgesebb lett Louis-ra és egyszer csak fölment és sport táskával jött le.És itt jöttetek ti.
-Szóval akkor a lényeg az,hogy mind a ketten haragudnak egymásra valami ok miatt.
-Hát igen.De Louis-t nem tudom.
-Most megyek hozzá.Majd elmondom.
-Oké.-mondtam.Lucy elment Louis-hoz.Én meg nyugodtan olvasom tovább a magazint.


Louis szemszöge       

A fotelban ülök és azon gondolkozom amit Lana mondott."Egy buliban ismertem meg Nick-et!" Milyen buliban és hol?Meg kivel volt?Ezeken a kérdéseken gondolkozom mikor kopognak.
-Igen?-kérdezem unott kicsit mérges hangon.
-Lucy.Bejöhetek?-kérdezi.
-Gyere.-megváltozott a hangom.
-Kösz.-mondta és leült a székre.
-Mér vagy itt?
-Mondd el,hogy mi van.
-Mi van?
-Közted és Lana közt.
-Ja...Semmi.-hazudtam.
-Kérlek mondd el.Tudni szeretném.
-Jól van...Ez egész aznap kezdődött mikor Lana  a reggeli közben elrohant.Nem mozdult ki a wc-ből.Aztán meg eltűnt.Még most sem tudom hova.Aztán több hétig ez volt a baja.Nem tudtam mi lehet az.Aztán elment a dokihoz aki azt mondta,hogy csak gyomorrontása van.Azt hittem,hogy...hogy...
-Hogy mi?
-Hogy terhes.
-Elég valószínűtlen.
-Tudom.Aztán amikor megkérdeztem láttam rajta,hogy idegesítem és ez olyan jó volt.-mosolyogtam Lucy meg lesajnálóan nézett rám.-Aztán minden nap a közelében voltam és idegesítettem hülye kérdésekkel.Egyre durvábbakat kérdeztem.És ma már elege lett.Odajött hozzám és megkérdezte,hogy ezt direkt csinálom vagy nem?Én meg mondtam,hogy ja.Erre tök ideges lett és elkezdett velem veszekedni.Aztán felhozta Nick-ket,hogy ő százszor jobb fej mint én.Én meg nem tudtam,hogy mér mondja ezt.Csak egyszer találkozott vele.Aztán mondta,hogy nem egy buliban találkoztak először és megadták egymásnak a telefonszámát.Aztán szerintem innen már tudod mi volt.
-Igen a többiek elmondták.Köszi.
-Nincs mit.
-Amúgy haragszol Lana-ra.
-Kicsit csak.-vontam meg a vállam.
-Hiányzik?
-Nem.
-Mondd meg Louis.Látszik a szemedben.
-Na jó igen!
-Tudtam.Hagylak gondolkozni.
-Oké.-mondtam.Lucy kiment.Basszus.El fogja mondani Lana-nak,hogy hiányzik.De legalább azt nem mondtam,hogy sajnálom...


Lucy szemszöge   

Már csak Lana van hátra.De őt telefonon érem el csak.Vajon hol lehet?Na mindegy.Fölmegyek a szobámba és hívom Lana-t.Nem veszi fel.Hívom még egyszer.Semmi.Mit csinál?Bekapcsolom a gépem,hogy írjak egy e-mailt Lana-nak.El is kezdtem de egy ismeretlen szám hív.Fogalmam sincs ki az de csak úgy felveszem.
-Szia Lucy én vagyok Lana!
-Lana!Úristen.pont veled akarok beszélni,de nem veszed fel a telefont.
-Tudom.Beledobtam a Temzébe.És vettem egy másikat.
-Mér.
-Louis állandóan megállás nélkül hívogatott.
-Ugye tudod,hogy hiányzol neki?
-Nem.Vagyis gondoltam rá.
-Most hol vagy.
-Londonban.
-Arra én is rájöttem,mert a Temze csak ott folyik.Hát nem csak ott.És  mit fogsz csinálni?
-Ööö nem tudom.Bérelek egy lakást vagy nem tudom.
-Gyere haza.
-Azt biztos,hogy nem.
-De nem maradhatsz ott örökre.
-Hát nem.Na sietek.El kell mesélnem,hogy hogy történt vagy mehetek?
-Hát..Mi?Ezt honnan tudod?
-Penny mondta,hogy mindenkit kifaggattál.Úgyhogy én jövök nem?
-De.De nincs rá szükség.
-Mér?
-Mert már mindent tudok.És ez egy nagy hlyeség amit csináltok.
-Biztos.Na én mentem.
-Figyelj Lana!Most itt vagyok a lépcsőnél és Louis szobájára nézek.Az ajtó nyitva és egy viskhy-s üveg van nála azt issza és folyik a könny.
-Na megint kezdi.
-Mit kezd megint?-mondom kicsit mérgesen.
-Legutóbb mikor összevesztünk akkor is ezt csinálta csak nem ivott hanem zongorázott és bőgött.Érzékeny lelkű.
-Most gyere haza és mondd meg neki,hogy neked is hiányzik és minden jó lesz.
-Mondjam meg neki hogy hiányzik?Nem is hiányzik.És még én kérjek tőle bocsánatot azok után amit tett?Na miztos hogy nem4
-Figyelj Lana!Én nem akarok összeveszni veled csak azt akarom,hogy te is itt legyél.Legyél boldog Louis-val.
-Tudom,hogy mindenki azt akarja,hogy menjek haza de nem fogok.Esetleg csak akkor ha Louis kér tőlem bocsánatot.
-Louis azt hiszi,hogy megint megcsalod de most Nick-kel.
-Nick-kel?Nem is bírom azt a csávót.Vagyis bírtam de nem annyira.Meg most találkoztam vele aztán otthagytam és eljöttem.Ami azt jelenti,hogy nem akarok többet találkozni vele.
-Ahha.Értem.
-Francba!
-Mi az?
-Itt van Zayn.Mit keres itt?
-Perrie-hez megy.
-De csúcs.Észrevett.Idetart.Szia Lucy majd beszélünk.
-Oké.Szia.-mondtam és Lana abban a percben lerakta.Felmentem a lépcsőn és Harry-hez mennék de az ajtóban ránézek Louis-ra.Viskhy-t iszik és sír.Hogy ezek mit tudnak művelni.Sóhajtok egy nagyot és rázom a fejem.Hogy mi lesz ebből azt nem tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése