2014. október 25., szombat

27.fejezet-Jótékonysági est/2

Sziasztok.Sok mondani valóm van szóval bele is kezdek.Először.Szünet vaan!!Végre.Másodszor.Felmerült bennem az,hogy abbahagyom a blogot.Valahogy úgy érzem nem olvassátok és nem érdekel titeket.Ezt a fejezetet megírom és addig nem hozom a következőt amíg legalább kettő (!!!) kommentet nem kapok.Ha pedig valaki mégis ír nekem egy kommentet ( nagyon megköszönném ) írja le benne,hogy milyen a blogom.Lehet jó és rossz vélemény.Előre is köszi.Térjünk át a mostani fejezetre.Ebben a részben a jótékonysági est második felét írom le.Lana egész végig fél attol,hogy mit fog vele csinálni az az ember aki "megvette" őt.Louis visszaakarja szerezni Lana-t,de az sehogy se megy neki...Jó olvasást:)

Louis szemszöge

Megígértem neki,hogy táncolok vele aztán elhúzunk innen.De ez nem jött össze.Elvesztettem a "versenyt" érte.Az a másik alak nyert.De ebben a menedzserünk is benne van.Mikor odajött hozzám,azt mondta,hogy most már álljak le mert ez túl sok összeg és még Zayn is ott van.Nem tudtam mást tenni.Nem mondtam semmit,így azé az emberé lett.A csávó odament a színpad mellé,a lépcső elé.Lana arcán ijedséget és félelmet láttam.Ki lehet az az alak?Nem tudok közelebb menni mert túl sokan vannak és kicsi a hely ennyi embernek.Eközben Zayn boldogan sétált a csínpad felé.Övé lett Perrie.Mindenkinek tök boldog,hogy a saját csajával lehet.Én meg halálra izgulhatom magam,hogy most mi van Lana-val.Zayn-t követem,mert ő magának utat tör így én is oda tudok jutni.Mire odaértem Lana sehol.Penny arcán ugyan úgy mint Lana arcán ijedség van.Ez nem jelent jót!
-Hol van Lana?-kérdeztem Penny-t.Falfehér volt.
-Itt van.És elvitte magával.Nem tudom,hogy hova.Nem láttam.-mondta.Majdnem elsírta magát.Tudom kiről beszél.Arról az emberről akitől Lana fél.Akiről a rémálmai szólnak.Akit nem tud kiverni az emlékeiből.Aki miatt az egész élete rettegésben telik.És most magával hurcolta valamerre.
-Meg kell találnunk!Merre vitte?-kérdezte megint Penny-t.
-Arra.-mutatott a bal oldalam felőli irányba.Elindultam.Nem érdekelt,hogy kit ütök meg.Csak ki akartam innen jutni és megkeresni Lana-t.Aztán valami olyat mondott a házigazda amitől földbegyökerezett a lábam.Idézem: Akik megvették a hölgyeket azok nagyon figyeljenek.Est végéig a maguké és utána vissza kell adni a jogos tulajdonosnak.Már akiknek...Jó szórakozást. Mi van?Ez nem ér!Így már egyáltalán nem tudok Lana-ra vigyázni.Elvesztettem...

Lana szemszoge 

Lesétáltam a lépcsőn.Ő türelmesen várt engem.Szédültem,az egész testem remegett,hányingerem volt és féltem.Féltem attól,hogy mit fog csinálni velem.Féltem attól,hogy most rabol el és soha többet nem láthatom azokat akiket szeretek.
-Lana Sophia Clifford.De rég találkoztunk.Csinos vagy.Edzettél?-mosolygott.Fekete öltönyt viselt,a haja belőve és egyenesen állt.Úgy viselkedett mintha az egész világ az övé lenne,és egy olyan híres ember lenne akit mindenki ismer.
-David Waterwold.Igen tényleg nagyon rég találkoztunk.Mikor is?Mikor majdnem megöltél?O már emlékszem.Minden éjjel újra meg újra átélem.Sosem tudok aludni.Félek kimenni az utcára.Félek bármit is csinálni.És ez csakis miattad van.-néztem rá mérgesen.És ezt nem kellet volna.Ismerve Dave-et ő nem szereti ha valaki veszekszik vele.Ilyenkor felhúzza magát és olyanokat tesz ami nem a legjobb.És általában halál a vége.És e miatt félek én is.Hogy meg fog ölni.Dave megigazította az öltönyét.
-Mennünk kéne nem gondolod?-vigyorgott rám.Megfogta a könyököm és magával rángatott.A tekintetemmel Louis-t kerestem a tömegben.Sehol sincs.Dave kifelé rángatott a sátorból.Próbáltam szabadulni a fogásából de nem sikerült,túl erősen fog.Miközben a tömegen vonszolt át hallottam amit a házigazda mondott.Nem akartam elhinni.Miért?Ezt direkt csinálják velem? Kirángatott a sátorból és az egyik kő padhoz húzott.
-Miért hoztál ide?-kérdeztem félve.
-Hogy nyugodtan beszélgethessünk.Csak mi így ketten.-leült mellém.Nagyot nyeltem és a lábam még jobban elkezdett remegni.
-És...Miről akarsz beszélni?
-Úgy általában mindenről.-mi az hogy mindenről?
-Hát akkor kezd el.-néztem rá.Kicsit arrébb csúsztam.Túl közel volt hozzám.
-Nos.Hát igen.Rég találkoztunk.Mi történt veled ez idő alatt?-kérdezett.
-Nos.Rettegésben élek.Amúgy van egy barátom,aki már egyszer megkérte a kezem.Szóval én már foglalt vagyok!-jelentettem ki büszkén.
-Ez nem igaz!Az igaz,hogy egyszer megkérte a kezed.De te aztán a gyűrűt a Temzébe dobtad,és egy jó ideig nem voltatok együtt,ami azt jelenti,hogy te nem vagy foglat.Sőt.Eljegyzett se vagy.-mondta.Döbbenten néztem rá.Ez ijesztő.
-Honnan tudod,hogy ez történt?-kérdeztem halkan.
-Én mindent tudok.Elmeséljem az életedet?Onnan,hogy te megszöktél tőlem egészen idáig?-nem mondtam semmit csak előre bámultam és a füvet néztem.-Rendben.Nem fogok mindent részletesen elmondani.Na szóval.Sikeresen megszöktél tőlem.Elmentetek bulizni.Sokáig voltatok ott és mikor hazaértetek a barátod megcsókolt.Aztán egyik nap megkerested a barátodat azaz Louis Tomlinson-t.Láttad őt csókolózni egy másik lánnyal.Sírva mentél haza és útközben nekimentél Harry Styles-nak.Ott elájultál és ő a karjaiban vitt haza.Ő vigasztalásképp elvitt téged Hawaiira.Mikor visszaértettek te összevesztél Louis-val.Utána pár nap múlva te láttad őt zongorázni és azt az estét a kertben töltötted.Akkor gondoltam,hogy megint elrabollak,de rájöttek volna,hogy az én voltam így nem tettem meg.Reggel Louis keltett fel téged.Azon a napon te egész végig csak gondolkoztál.Összevesztél Harry-vel és megint a kertben kötöttél ki.És akkor történt,hogy először jegyeztek el.Aztán pár nappal később Louis eltörte a lábát és a kórházba vittétek.És itt jön az első tett amit csináltam.Elhitettem veletek,hogy egy átok részesei vagytok.A földrengést azt nem én csináltam,de az pont jól jött.A többit azt én tettem.És akkor felbéreltem egy öreg nyanyát,hogy írjon ki egy kitalált történetet amit te megfogsz találni.És így is történt.Felhívtad azt a nőt.A beszélgetést én végig hallottam.Aztán találkoztatok.Ezt nem így terveztem,de az a nyanya kiszámíthatatlan volt.Mondtam neki,hogy hitesse el veletek,hogy innen nincs kiút.Erre pont az ellenkezőjét tette.Gondlom tudod,hogy mi lett a nyanya sorsa?-bólintottam-Aztán te elmentél New Yorkba a barátnődhöz Lucy-hez.És akkor ez is én voltam.Rossz gépre ültettelek fel titeket.Mivel túl sok ebre volt ott,akiket szintén én kértem meg,hogy tereljenek titeket rossz irányba.Na és akkor jött a képbe az a két színész.Na az nem én voltam.Párizsba repültetek.Ott voltatok egy napot aztán hazaértetek.Azután eltöltöttél egy napot Louis-val.Akkor néztétek meg a Burok című filmet.És akkor láttad a két színészt akikkel együtt voltatok Párizsban.Aztán jöttek az ünnepek.És akkor ettél romlott kaját.Amiről természetesen megint én tehettem.Valamilyen cucc volt,már nem emlékszem.Sok ideig rosszul voltál,addig ameddig el nem mentél az orvoshoz.De akkor már eleve is múlt a cucc hatása.És akkor kezdett Louis idegesíteni téged.Eközben két barátod elutaztak.Mire hazaértek,neked már eleged lett Louis-ból.Pont arra érkeztek haza,hogy te és Louis ordibáltok egymással.Összeszedted a cuccod és elmentél Londonba.Ott kibéreltél egy lakást és ott voltál mennyi ideig is?Ki tudja.Ja és persze itt dobtad bele a gyűrűt a Temzébe.Na és akkor itt kezdtél el minden nap edzeni.Harry-vel jártál el egy konditerembe ami egyben egy Box klub is volt.És persze Boxolni is tanultál.Eközben Louis összeszedett egy csajt akit én küldtem.Milyen különös igaz.Hogy ez is én voltam.Na de térjünk vissza a te életedre.Néha hazamentél Liverpoolba a többiekhez.És ott hallottál Louis csajáról.És ő tényleg terhes lett Louis-tól.És aztán kitaláltatok egy tervet,hogy hogyan küldjétek el azt a nőt.Aztán ott verekedtetek meg minden és jött Louis.És akkor elküldte őt.Másnap vagy nem is akkor.Na mindegy nem tudom,volt egy koncert.Ami a One Direction koncertje volt és az öcsédék a 5 Seconds Of Summer volt az előzenekar.Te nem tudtál arról,hogy ez milyen koncert addig,míg meg nem láttad az öltözőajtón a nevüket.Lement a koncert és te akkor a folyosón beszéltél Louis-val.És kibékültetek.Utána együtt töltöttetek egy napot.És onnantól kezdődtek a rémálmaid.És arról amúgy nem tehettem.Az fogalmam sincs,hogy hogy történt de jól jött.Mert így legalább számítasz rám a nap minden egyes percében.Na mit gondolsz?Ja és amúgy én mindenhol ott voltam.A buliban,a repülőn,a kórházban,a szomszéd kertjében,a koncerten és a közös napotokon is.Én mindenhol ott vagyok.-magyarázta.A story végére levegőt venni se mertem.Ez ijesztő.Mindenhol ott van.Követ és figyel engem állandóan.
-És...-nem bírtam megszólalni.-...és az hogy lehet,hogy most itt vagy?-kérdeztem.
-Igen.Te nem tudsz rólam semmit.Üzletember és egyben bűnöző is vagyok.Miközben te élted az életed és egyben figyeltelek is,gondoltam ám a saját életemre is.Befolyásos ember vagyok.Sok üzletemberrel vagyok kapcsolatban.Ők segítettek nekem.És persze ott van az egyik rokonom is.Aki mellesleg a drágalátos barátodnak a menedzsere.-megint lesokkolt.Én már nem tudom követni.Dave mindenhol ott van,de egyben foglalkozik a saját életével is.Hát persze.Az emberei.Ők figyelnek engem.És őket nem is tudom felismerni hisz azt sem tudom,hogy kicsodák.Hirtelen Louis és a többiek futnak felém.Mindenki ott van.Még az öcsémék is.
-Mit csináltál vele?-állt meg Louis Dave előtt.
-Én semmit.Csak beszélgettünk,igaz?-nézett rám Dave.
-Hát nem úgy látszik,hogy csak beszéltetek.Lana falfehér.Egyenesen bámul előre.Levegőt venni is alig mer.-mutatott rám Louis.
-Lana szólalj meg drága.-mondta Dave.Drága? Ez most komoly?
-Nem vagyok a drágád!-mondtam még mindig előre bámulva.
-Mit csinált veled?-guggolt le elém Louis.
-Semmit.Csak...csak...-nem bírtam kimondani.Ez annyira durva!Ott van mindenhol és figyel.
-Csak.Mi?Kérlek mondd el!-fogta meg a kezem.
-Majd...majd elmondom.Most még fel kell fognom.-néztem rá.
-Oké.-állt fel.-Te!Hagyd békén a barátnőmet,oké?Ne tedd tönkre az életét!És...
-Mi folyik itt?-jött oda a menedzser hozzánk és megszakította Louis mondatát.Felnézetem a menedzserre majd Dave-re.Nem hasonlítanak de mégis rokonok.
-Csak beszélgettünk.-állt fel Dave és megigazította az öltönyét.-Ha megengedik én távoztam.-állt Liam és Harry elé.Ők félre álltak és elengedték Dave-et.
-Dave!Holnap délelőtt 11-kor az irodámban légy!-mondta a menedzser Dave-nek.
-Ott leszek.Viszlát.-és elsétált.Végre elment.De még mindig le vagyok sokkolva.
-Ismeri őt?-kérdezte Liam Dave után mutatva.
-Persze.Ő a rokonom.-mondta.Mindenki döbbenten néz csak én nem.Én ezt már tudom.
-Te ezt tudtad?-kérdezte tőlem a menedzser.
-Igen.Most mondta el Dave.-bólintottam.
-Értem.-a többiekre nézett.-Titeket holnap délután egykor az irodámban akarlak látni.-mutatott a fiúkra azaz Liam-re,Zayn-re,Harry-re,Niall-re és Louis-ra.-További szép estét.-és ő is elment.
-Jobb lesz ha mi is elhúznunk innen.-mondta az öcsém.
-Várjatok.Mi is megyünk.-mondta Liam.Louis megfogta a kezem és felhúzott.Átkarolta a vállam és sétálltunk a kocsihoz.
-Mikor fogod elmondani?-kérdezte.
-Majd holnap.-mondtam halkan.Elköszöntünk Perrie-éktől és az öcséméktől,majd beültünk a kocsiba.Hazafelé kifelé bámultam.Így hogy merjek bármit is csinálni?Ő mindenhol ott van.Követ és figyel.Azt nem mondta el,hogy mit akar velem csinálni.De talán az lenne a legjobb ha feladnám magam neki.Így is úgy is ő nyer.Akkor meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése