2015. január 10., szombat

2.évad 1.rész-Felfogtuk.

Sziasztok.Nos.Elkezdtem a 2.évadot.Remélem velem lesztek és támogattok.Most kicsit másabb lesz.Csak akkor hozok újabb részt,ha elegendő a komment és a pipa.De azért az is jó ha csak elolvassátok.Legalább abból tudom,hogy olvasható a történet.Röviden csak annyit szeretnék a 2.évadról mondani,hogy egyszer sem lesz olyan rész ahol Lana szemszöge is benne lenne.Majd a 3.évadban lesz.Ha egyáltalán lesz 3.évad.De elég a szóból itt az első rész.Jó olvasást:) xx
U.I:Már lehet kommentelni és pipálni.Köszi:)

Louis szemszöge

  Egy nagy sikoly.Tudtam,hogy mi ez.Mire lerohantam ő már sehol sem volt.Kimentem a ház elé.A fekete kocsi épp akkor hajt el.Nem!Nem ez nem történhet meg újra!Nem veszíthetem el megint!Ő az enyém!Az enyém!Akkor jól mondta,hogy ma.De miért pont ma?Máskor nem lehetett volna jó?Nem,mára kellet tenni az időpontot,hogy még véletlenül se tudjak tőle elköszönni.Nagyszerű!Bár..Ha úgy nézzük a szoros ölelés és a hosszú csók az számíthatott annak.De akkor is!Miért,miért vitték el?Mi a francért kell Dave-nek ennyire Lana?Mit akar vele csinálni?És még azt sem tudom,hogy hova vihette.Legutóbb volt nála nyomkövető.De most semmi sincs nála.Semmi.Ő már csak egy szép emlék.Ne mondd ezt Louis!Ő nem egy szép emlék!Ő a tiéd!És vissza fogod kapni! mondta a belső énem.Kezdek megőrülni?Érzem,hogy a szememből,folyik a könnyi.Nem,nem,nem!Ilyen nincs!Nem sírhatok.Nem veszítettem el.Ő még itt van!Körbenézem a házat.A szobájában,a kertben,mindenhol.És sehol sincs.A konyhába megyek.Leveszek egy poharat a szekrényről,meg egy üveg vodkát.Töltök a pohárba és ezzel a kettővel,fölmegyek Lana szobájába.Ott olyan mintha még itt lenne.Csak képzeld azt,hogy elment egy percre és mindjárt visszajön.Jó is lenne.De nem fog visszajönni.Ő már sosem jön vissza.A rohadt életbe!Lehúzom a pohár tartalmát és újratöltöm.Mi passzolna az üveg vodkához?Hát persze.Egy szál cigi.Lehet,hogy eltettem egy pár szállal a szobámban.Elmegyek a szobámba,átkutatom az összes fiókot,a szekrény legeldugottabb zugát,de semmi.Lehet,hogy Zayn-nek van.Bár már rég nem szívott.Akkor mást nem tehetek,el kell mennem egy toboz cigiért.Átvettem a gatyám,meg felvettem egy normális pólót.Az előző kicsit büdös volt.Majd egy dzsekit,fel a cipőt és mehetünk.A pénztárcám a belső zsebembe tettem,meg a telefont is,és elindultam.Az úton próbáltam nem elsírni magam.Körülöttem,mindenhol boldog (!!) emberek.Most legszívesebben mindegyiknek elrontanám a kedvét,hogy ne csak nekem legyen szar kedvem.a boltba beérve,a pénztáros nőtől kértem egy Marlboro-t.Kifizettem,és hazaindultam.Útközben összefutottam egy rajongóval.Felvettem a műmosolyom és csináltam vele egy képet.Szegény.Pont a legrosszabb napomon kellet velem találkoznia.Majd otthon kerestem öngyújtót,kiültem a kertbe és rágyújtottam.De jó érzés újra cigizni.Mintha a világ újjászületett volna a lelkemben.És a tüdőmben persze.Olyan jó volt ez a párperc.Míg meg nem zavart Zayn.Kijött és elém állt.
-Te meg mi a francot csinálsz?-kérdezte.
-Cigizek.Nem látod?-néztem fel rá.
-Honnan van?-kérdezte.
-Most vettem.-válaszoltam.
-Adjál már egy szálat.-ült le mellém.Odanyújtottam a dobozt,majd odaadtam az öngyújtót.Beleszívott,majd kifújásnál ezt mondta:-Fú de jó érzés!Már elvonási tüneteim voltak.-mondta.Én csak bólintottam.Hirtelen valami megfordult a fejemben.Csak én hallottam azt a sikítást?
-Te hallottál sikítást?-kérdeztem.
-Nem.-rázta a fejét.
-De nem most.Hanem úgy egy háromnegyed órával ezelőtt?
-Nem.-megint megrázta a fejét.
-Fura.-szívtam bele utoljára majd eltapostam.Otthagytam a földön.
-Ugye nem fogod itt hagyni?-kérdezte.
-De.Mer?
-Mer Penny megöl ha meglátja.Szerintem dobd ki.-javasolta.Felálltam,kedvetlenül elmentem,kidobtam a csikket.Majd visszaültem.Ha senki sem hallotta a sikítást,akkor én miért? És ha estig senki sem keresi Lana-t?Nem is foglalkoznak azzal,hogy mi lehet vele?-Na én mentem haver.Jó szórakozást.-állt fel Zayn.Otthagyott.
  Majd hirtelen megint elkezdtem sírni.Miért?Miért? Hogy a francba történhet ez meg?És most miért vagyok ilyent tehetetlen?Itt ülök,nem csinálok semmit.Csak sírok.Kell az az üveg vodka! Lehoztam Lana szobájából az üveget meg a poharat.Töltöttem,majd fenékig lehúztam.Mi a francért él Dave?Mi a francért kellett elrabolnia másodjára (!!) Lana-t?Inkább ez a megfelelő kérdés.Én hogy a francba találtam rá Lana-ra?Miért pont ő? Mert ő az életem.Ő változtatta meg az életem.Ő a mindenem.Ő kell nekem.Csak is ő.Vele sokkal jobb az életem.Vele boldogabb vagyok mint bárki mással.Ő... Itt ülök.Megakarom találni,de olyan tehetetlen vagyok.És szinte már bele is törődtem,hogy elvesztettem.A könnyek csak úgy folytak le az arcomról.Majd hirtelen minden még tisztább lett.Most már eljutott az agyamból minden egyes porcikámon át az egész testembe.
-Miért?Miért?Mi a francért kellet elrabolnod?Miért?Miért hagytál itt Lana?Miért.-ordítottam zokogva.Eldőltem a hintaágyban és csak sírtam.-Rohadt életbe.-ordítottam utoljára.És eddig voltam normális.Felálltam és mint egy tornádó,szétszedtem a házat.Fellöktem az összes széket.Összetörtem pár vázát.És romboltam.Liam és Harry állítottak le.Leültettek a kanapéra.Én eldőltem.Az arcomat fogtam és sírtam.
-Mi baj van Louis?-kérdezte Penny.Felnevettem a kérdésen.
-Hogy a francba nem veszitek észre?Nem fura?-néztem végig rajtuk.Zayn kapcsolt először.
-Bassza meg!-fogta meg a fejét és leült a földre.-Szóval ezért voltál te a boltban!-dőlt hátra.Ott feküdt a padlón,a lábát felhúzva.
-Legalább te érted.-halvány mosolyszerűség volt az arcomon.
-Jézus!-kapcsolt Penny is.Könnyes lett a szeme.Térdre borult és elkezdett sírni.
-Kettő.-mondtam.Majd újra könnyek kezdtek folyni az arcomon.-Üresség.-mondtam a következő szót.Remélem megfejtik.Harry körbefordult.Ő a harmadik.
-Rohadt élet!-fogta meg a fejét.-Hogy a francba?-kérdezte.Megráztam a fejem.Letöröltem az arcomról a könnyeket.
-Csak úgy megtörtént.-vontam meg a vállam.Ott voltunk négyen akik megértették és felfogták.A többiek még mindig nem értették.Majd ötödikként csatlakozott Liam.
-Francba!-mondta.Beletúrt a hajába.-De hisz ő nem neki dolgozik?Azért voltál te olyan hosszú ideig fönn igaz?Mert ő mondott neked dolgokat.Ilyen nincs!-mondta.
-Ő mondta el.Azt mondta,lehet hogy ma.-mondtam Liam-nek.
-Ó bakker!Megértettem.De ez!Hogy lehet?-csatlakozott Niall.Lucy-re néztem.Csendben sírt.Akkor ő is tudja.Sophi nem értette a helyzetet.
-Lana-t elrabolták.-mondtam neki.Sophi döbbenten nézett.Majd megölelte Liam-et.Csendben volt mindenki.Valaki azon gondolkozott,hogy ez,hogy lehet.Valaki csendben sírt.Valaki,aki ebben a helyzetben én vagyok,mind a kettő.Csendben sírtam,és belül szidtam az egész életem.Gyűlölöm Dave-et.Bár ez már máskor is tisztán lehetett érteni.Gyűlölöm a menedzserünket,mert ő is neki dolgozik.Vagyis...hát ja.Ő a nagybátya Dave-nek
 Most ez...elmondhatatlan érzés.Mindenki csendben ül és feldolgozza a helyzetet.Hirtelen eszembe jutott valami.
-Szólni kell...-ülök fel.A hangom rekedtes.-Szólni kell az öccsének.-mondom.Niall felém nyújtja a telefonját.Elveszem tőle és megkeresem Mikey nevét.Majd felhívom.
-Halló.-szól bele.
-Helló Mikey.Louis vagyok.-próbálok valami normális,emberi hangon beszélni.
-Szia Louis.-köszön újra.
-Van egy rossz hírem.-bököm ki.Ő hallgat.-A nővéred...-nem bírom kimondani.
-Mi van vele?-kérdezi.A hangjában ijedség van.
-A nővéredet...elrabolták.-mondom ki nagy nehezen.Megint folyik a könny az arcomon.Mikey nem tud megszólalni.Csak dadog a telefonba.
-Nem!Nem,az nem lehet!-mondogatja.-De ki rabolta el?-kérdezi.
-Emlékszel még a jótékonysági estre?-kérdezem.
-Ja.
-És ott az a fickó akivel táncolnia kellet volna.És akivel megtaláltuk.Dave.Na ő volt.-mondom.
-Ismerem azt a fickót.Az mindig is zaklatta Lana-t.-mondta.Mindig is.Akkor mi a francért ne száll már le róla?Miért kell még mindig terrorizálnia?Hagyja őt békén!Örökre!-Na én megyek Louis,mert koncertünk lesz.Helló.-és letette.
  Leejtem a kezem az ölembe.Nem úgy tűnt,mintha Mikey-t ez megérintette volna.Jó az biztos,hogy neki is szar érzés.Vagy csak még nem jutott el az infó az agyáig.Vagy nem tudom.Penny ébred fel először.Ő komolyodik el.De azért még látszik,hogy szomorú.Szipog egyet,majd megszólal.
-Hat óra van.Valaki kajás?-kérdezte.Niall volt az első jelentkező.Majd Liam,Harry,Zayn és végül mindenki.Kivéve engem.Nekem nincs étvágyam.Még kajára se tudok nézni.Csak a cigis dobozra,meg alkoholra.ez a kettő a legfontosabb.A kaját hanyagoljuk...

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. szia, egy kis ösztönzés: http://testverekkozott.blogspot.hu/2015/01/masodik-dijam.html :DD

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsófi! Örülök, hogy folytattad! Puszi: Ildi

    VálaszTörlés