2015. február 7., szombat

2.évad 3.rész-Lépj túl!

Sziasztok.Köszönöm a szavazatokat.Kicsit szomorú vagyok, hogy egy kommentet sem kaptam.Légyszi kommenteljetek, mert az nagyon fontos lenne nekem.Előre is köszi:)
Ebben a részben Louis-val történik valami különös dolog.Amit a többiek nem hisznek el...Jó olvasást:)
Kommenteljetek és szavazzatok.Köszönöm:)

Louis szemszöge

  Hajnali három óra van.És én még mindig ülök a szoba közepén, és a kinti lámpa fényét bámulom.Párszor ittam pár pohár vodkát.Az is lehet az oka.Bár nem tudom.Próbáltam elaludni, de sikertelenül.Nem jön álom a szememre.Csak Ő jár a fejemben.Túl kéne lépnem rajta.Jó lenne.De sehogy sem megy.Franc!Hogy léphetnék túl rajta?Ez így nem maradhat.Ez hülyeség!Ő életem szerelme.Soha  nem tudnám Őt elfelejteni.Soha!De valami mégis arra kényszerít, hogy lépjek túl rajta.Felejtsem el örökre.Hogy tudnám ezt megoldani?Két döntés között kell választanom.Hogy tovább szenvedek, és itt fogok meghalni egyedül, rá várva, szomorúan, meggyötörten.Vagy egyszerűen túllépek rajta.A második jobban hangzik.
  De hogy fogjak hozzá, ha nincs sok ismerősöm?Vagyis van csak a többség fiú.És eléggé kevés lány van.De azok nem jönnek be.Megkérdezem a srácokat hátha ők tudnak ajánlani pár jó csajt.Beszélgetek velük, megismerem őket és stb.Csúcs.Megvan a holnapi, vagyis a mai programom.Akkor viszont aludnom kéne pár órát, hogy ne nézzek ki hülyén.Lehet, hogy ki fognak akadni, hogy ilyen gyorsan lépek túl Lana-n, de nem akarok egész életem végéig szenvedni.Nem karom elképzelni úgy a jövőm, hogy körülöttem mindenki boldog, én meg összeroskadva ülök a szobám közepén és bámulok ki a szürke világba.Csodás nem?

  Reggel fél tízkor ébredek.Nem teljesen kipihenten, de azért nem nézek ki nyúzottan.Fölkelek, magamra rángatok egy melegítőgatyát és lemegyek.Lent mindenki kajál.Lekocogok a lépcsőn, majd a konyhapultnál megnézem, hogy mi a reggeli választék.Maradok a szokásos pirítós, vaj, és zöldség kombinációnál.Formába hozzuk magunkat.Készítek magamnak kávét és leülök a többiekhez.
-Más vagy.Mi történt veled?-kérdezi Zayn.
-Tegnap este átgondoltam a dolgokat.-kezdtem bele.-És eldöntöttem, hogy nem fogok tovább szenvedni.Nincs értelme sajnáltatni magam, hogy mégis mért voltam ilyen szerencsétlen, hogy simán elrabolták Lana-t.És arra is rádöbbentem, mér vagy ezerszer, hogy soha nem kapom vissza Őt.-kis szünetet tartok, hogy megemésszék a hallottakat, majd folytatom.-Szóval elhatároztam, hogy túllépek Lana-n.Keresek valaki mást akivel boldog tudok lenni, és elfelejteti velem Lana-t.Örökre.-fejeztem be.A reakció: mindenki döbbenten, kerek szemekkel néz rám.Valami ilyesmire vártam.Ez jó jel.
-Neked elment az eszed?-kérdezi Penny.
-Nem.-rázom a fejem.
-Mégis, hogy tehetsz ilyet?Ilyen gyorsan túllépsz Lana-n?Beverted a fejed, vagy mi a franc történt veled Louis?-kérdezget Penny.
-Én már mindent elmondtam.-álltam fel, és a tányéromat a mosogatóba tettem.
-Nem csak te vagy az egyetlen aki ilyen állapotban van!Mi is szenvedünk rendesen!-mondja Lucy.
-Jó, de az más.-vigyorgok.
-Mégis mivel másabb?És töröld le ezt az undorító vigyort a képedről!-förmed rám Penny.Kihúztam a gyufát nála.
-Most nem tudok magyarázkodni, dolgom van.Majd szervezünk egy másik időpontot.-kacsintok rá és fölmegyek a fürdőbe, zuhanyozni.

Harry szemszöge

-Ennek elment az esze!-dühöng Penny.Én tök jót szórakoztam ezen.Végre visszatért a régi Louis!Penny most kikészült, Lucy-vel együtt.Máson nem látok semmit.Niall az csendesen kajol, Liam és Sophia halkan beszélgetnek, Zayn meg magába merült és gondolkozik valamin.
-Mi lelte?Tegnap még azt mondta, hogy ez így tök szar, hogy üresebb lett benne valami, és a ház is üresebb.Most meg...Elment az esze!Hogy lehet egy este túllépni azon akiért odavagy, akit imádsz, és aki az életed része?Nem értem.-mondja Penny leginkább Lucy-nek.
-Meghülyült!Beverte a fejét és meghülyült.-bólogat Lucy.
  Felállok az asztaltól és felmegyek a szobámba.Előveszem a telefonom és körbenézek, hogy mi van most a neten.Semmi különös csak a szokásos.Majd hallom, hogy Louis kijön a fürdőből.Felállok, hogy a szobájába menjek, de erre ő jön ide.
-Hallod!Kikészítetted Penny-t.-mondom.
-Tudom.Ez volt a célom.-vigyorog.-Lenne egy kérésem.-kezd bele.Egy 'hallgatlak' nézéssel ülök vissza a fotelba.-Ismersz jó csajokat, akik olyan...tökéletesek számomra?-kérdezte.
-Meglátom mit tehetek.Körbenézek az ismerőseim közt, és ha akad egy pár akkor azt megmutatom.-veszem elő a gépem.
-Köszi.-és már ki is ment a szobából.
  Kisebb keresgélés után találtam öt csajt, akik talán megfelelnek Louis-nak.Felállok és a macbook-ommal együtt átmegyek Louis szobájába.
-Találtam párat.-megyek be.Ő feláll és odajön mellém.Végig mutatom őket.
-Ühüm.Jó.Ez a három nagyon tetszik.Összetudsz szervezni velük egy találkozót?-kérdezi.
-Persze.-bólintok.
-Mind a hárommal más helyen, és más időpontban.-teszi a kezét a vállamra.
-Rendben.-bólintok ismét.-Kb. mennyi időt töltesz el egy lánnyal?-kérdeztem.
-Úgy másfél órát.Ha meg túl uncsi akkor kevesebbet.-vonja meg a vállát.-Ja és Őt hagyd utoljára.-mutat az egyetlen barna hajú lányra.
-Eleanor?Oké.-mosolygok.
  Visszamegyek a szobába, és a három lányra ráírok.Mindegyikkel megszervezem a találkozót más-más helyen és időponton, ahogy Louis kérte.Olyan húsz perc után már meg is vagyok.Elmegyek Louis-nak szólni.
-Kész!Megbeszéltem mind a hárommal, ráérnek, eljönnek, ott lesznek.-mondom.
-Köszönöm.
-Rendesen kicsípted magad.-nézek végig rajta.
-Á ez semmi.Ez olyan laza cucc.-rám néz.-És te kész vagy?Te is jössz velem!
-Hogy mi?-szalad fel a szemöldököm.
-Jól hallottad.-mielőtt megkérdezhettem volna, hogy én mire kellek, ő már bele is kezdett.-Azért kellesz, mert egyrészt te mutatsz be minket egymásnak, másrészt, ha bajbak kerülök te fogsz kimenteni.-magyarázta.
-Oké.-megyek vissza a szobámba.
-Siess!-ordítja utánam.
  Laza cuccba felöltözöm, de úgy, hogy ha netán meglátna egy csaj akkor belém szeressen első látásra, másrészt, mindenhol vannak bulvár fotósok és ha netán lekapnak, akkor jól nézzek ki a fotón.Majd lemegyek, mert Louis már ott vár rám.Egy gyors puszit adok Lucy homlokára.
-Hová mész?-kérdezi.
-Dolgom..
-Khmmm.-köhög bele Louis.
-Dolgunk van.-helyesbítek.
-Milyen dolog?-kérdezi.
-Ne várj rám.-mondom és már kint is vagyunk.Louis már kiállt a kocsival.
-Te vezetsz.-mondja és beül az anyós ülésre.
-Mér?-ülök  be.
-Mert, te tudod, hogy hova kell mennünk.-igaz.Elfordítom a kulcsot és elindulunk.

Penny szemszöge

-Ebbe is mi ütött?-fordul vissza Lucy.
-Meghülyült mint Louis.Vagy Louis rángatta magával a hülyeségébe.-mondom rá se nézve.
-Igaz.-bólint.Kisebb csend, majd Lucy ledobja a könyvet a kezéből.-Most egyáltalán nem értem őket!Főleg Louis-t!Tegnap még itt izét, hogy üres minden, most meg reggel kikészít téged, elmondja az előre látott tervét, beleviszi Harry-t és most meg ketten elhúznak csak annyival, hogy dolguk van.Ez mi már?-hadarja el.
-Nyugi van.Ne foglalkozz velük!Louis meghülyült, ezt mindenki tudja.És úgy érzi, hogy egyedül szar, így beleviszi Harry-t a kis dolgaiba.Ennyi.És ha télleg' Harry is meghülyül akkor csak szólj, én helyreteszem.-mondom.
-És Louis-val mi lesz?kérdezi.Leteszem az újságot a kezemből.
-Louis meghülyült!Rajta már nem lehet segíteni.Egy kísérleti gyógyszer sem segítene rajta.Ez nagyon egyértelmű.Louis hülye és kész!-vonom meg a vállam, majd a konyhapulthoz megyek.-Kérsz teát?-kérdeztem.
-Ühüm.-hallom a választ.
-Sajnos a te kis Harry-d, beleesett Louis hülye csapdájába.De nem engedem, hogy Niall, vagy Zayn, esetleg Liam-ék beleessenek.
-Akkor most Louis ellen fordulsz?
-Hát persze!Valahogy majd csak kihozzuk ebből a hülye korszakából, nem?-nézek rá.Ő bólint.

Louis szemszöge

  A Temze partján állunk és várunk, az utolsó lányra, Eleanor-ra.Az elsővel, Lilly-vel hamar végeztem.Szörnyű, nyávogós hangja volt.És eléggé, hogy fogalmazzak, buta is.A második, Emma, pár fokkal jobb volt, bár a vége nem sült el jól, mert kiderült, hogy van barátja.Kösz Harry!És most itt állunk és várunk.Jól van, mondjuk hamarabb érkeztünk, mert az első csajnál csak háromnegyed órát voltunk, Emma-nál egy órát, mert a pasija jött és elzavart minket.Csodás volt!Szóval, ja.Az első kettő besült.Remélem Eleanor-nak nincs pasija, és nem buta.
  És akkor megláttam felénk sétálni.Hirtelen olyan volt, mintha Lana lenne az.Távolról persze.De közelről már olyan volt, mint egy angyal.Az én angyalom aki megment!

Harry szemszöge

  Két órán keresztül ülünk ebben a kávézóban.Két órán keresztül!És még mindig nem hagyták abba a beszélgetést.Halálra unom magam.Ezek itt bájcsevejt folytatnak.Nem kétség, Louis teljesen oda és vissza van érte!Őrület!Hogy lehet ilyen?Két napja ment el Lana.Ő meg két nap alatt felszed egy másik csat.Hogy a francba csinálja?Nekem meg csaj Taylor volt.Az se volt valami rózsás az biztos!Azóta meg  rátaláltam Lucy-re.
  A kiszolgáló lány már a harmadik, kávémat hozza.Sokat flörtölök vele.Ő meg mindig elpirulva megy el.Gyönyörű lány, csinos, és nagyon színpatikus.Lehet, hogy elkérem a számát.Aztán beszélünk, találkozgatunk, és összejövünk.Aha, csak, hogy ez nem így fog történni.Mert, 1. lehet, hogy megadja a számát, de nekem nagyon kevés időm van, így nem tudunk találkozni, 2. ha össze is jönnénk a média rá szállna és írna róla, mint Harry Styles új áldozata, 3. ez neki nem lenne jó, ő nem akar járni egy sztárral, 4. van barátja, 5. nekem meg ott van Lucy!Utálom ezt a szót, hogy sztár!Ha a közeljövőben már nem leszünk egy banda, és az utcán valaki felismer és azt mondja, hogy "Nézd ő Harry Styles aki régen sztár volt!" én elásom magam!Mi ez már, hogy mindeni sztárnak hív!Nem lehetek normális ember, normális élettel?Jól van mondjuk nekem ez az élet is jó, csak ne hívjanak sztárnak!
  Eleanor véget vetett a kis bájcsevejüknek.Mégpedig úgy, hogy megcsörrent a telefonja, és azt mondta, hogy fontos dolga van, és hogy ő megy.És Louis nagy bánatára mehettünk haza.És most jött csak az idegesítő része a napnak!Egész hazavezető úton, Louis csak Eleanor-ról tudott beszélni.
-Ő a mindenem!Már most tudom!Ő tökéletes számomra!Ő az én angyalom!-áradozik.
-Következő.-mondom unottan.
-Mi?-néz rám értetlenül.
-Következő angyalod.-ismétlem meg.
-Jó az engem nem érdekel!Csak Eleanor érdekel és kész!Olyan gyönyörű lány!-bámul ki szerelmesen az ablakon.
-Örülök, hogy örülsz.-mondom unottan és műmosollyal az arcomon.Rám néz, megvonja a vállát és, minta le sem vette volna, hogy én már unom, beszél tovább Eleanor-ról.
  Hazaérve beálltam a garázsba, Louis az otthagyott, gondolom felrohant a szobájába gyerekes módon, és Eleanor-t próbálja elérni telefonon.Lassan és unottan bemegyek a házba, és odaülök Lucy mellé.Penny épp akkor ment el Niall-höz.
-Hol voltál?-kérdezi rám se nézve.Aha szóval berágtál!
-Louis-val, Londonban.-már épp kérdezi akart valamit, de folytattam.-És mielőtt megkérdeznéd, Louis-nak három randija volt, és ez a három rani közül megtalálta a következű angyalát.-mondtam a szemébe nézve.
-Mi?Louis máris összeszedett egy csajt?-döbbenten néz rám.Bólintok.-Ha ezt Penny megtudja!-ált fel de visszarántottam.
-Ő nem tudhat erről semmit, és a többiek sem.Ez a mi kis titkunk.Még Louis sem tudhatja meg, hogy te tudod.Oké?-ő bólint.-Köszi.
-Szörnyű egy ember!-rázza a fejét.
-De legalább nem szenved és túllépett Lana-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése