2013. június 1., szombat

1.fejezet

Sziasztok!
A nevem Lana és 21 éves vagyok. A legjobb barátnőmmel élek együtt Angliában azon belül is Liverpool-ban. A barátnőm neve Penny. Ő 20 éves. Egy nagy lakásban élünk ami tényleg nagy kettőnknek. De szerencse hogy a kutyám Sam jól érzi magát.Sam egy nagy bobtail. Mindketten nagy Directioner-ek vagyunk. Egyik nap mikor hazaértem az edzésről lehuppantam a fotelba és bekapcsoltam a gépet. Penny is a gép előtt ült. Nézegettem a One Direction oldalát és találtam valamit. Szóltam Penny-nek:
-Találtam valamit. - suttogtam elkerekedett szemmel.
- Mit? - keltettem fel az érdeklődését.
 -Holnap után ideköltözik az 1D mellénk! -döbbenten néztem Penny-re aki szintén meglepődött. Mind ketten némán örültünk. El sem tudtuk hinni.
-Az nem lehet!Az 1D nem költözhet pont mellénk!-csodálkozott Penny mert ő sem tudta elképzelni,hogy mellénk költöznek. Ezen gondolkodtunk öt percig mígnem csörgött a telóm. Fölvettem:
-Halló?
-Szia Lana!
-Sarah? Te vagy az?-kérdeztem csodálkozva. Ismerős volt a hang.
-Igen.Jó hírem van.Holnap megyek, és hozzátok költözöm!
-Komoly na ne mond!Ez tök jó!-mosolyogva mondtam.
-Bocsi le kell tennem mindjárt indulok a reptérre! Szia.-köszönt el.
-Szia!-köszöntem én is. Letette a telefont. Sarah amúgy meg az egyik ismerősöm de Penny is ismeri.Jóba vannak.Sarah is 1D-fan szóval ő is fog örülni a hírnek. Penny-vel gondolkodtunk hogy milyenek lehetnek a fiúk. Nagyon izgultunk igaz csak holnap után jönnek,de nagyon kíváncsiak voltunk. Vacsi közben élő koncertet néztünk egy oldalon. Késő estig fönt voltunk az élő koncert miatt. De nem unatkoztunk,sőt buliztunk. Volt vagy hajnali kettő mikor vége lett a koncertnek. Álmosak voltunk nagyon. Átöltöztem és lefeküdtem aludni. Természetes, hogy egyből elaludtam...
 Csörög az óra.Reggel 7 óra van, és tök álmos vagyok.
-Pedig olyan jót álmodtam!-mondtam nyögve, és nyújtózkodtam egy nagyot. Eszembe jutott hogy fél óra múlva száll le Sarah gépe.
-Úristen! Penny! Penny! - rohantam át Penny szobájába, és mozgatni kezdtem a felkarját.
-Mi van?-nyögött egyet unottan.
-Sarah gépe fél óra múlva száll le!-hadartam.
-Úristen! Akkor készüljünk! - fogta fel a mondandómat, és gyorsan felállt. Én is összeszedtem magam és fölvettem a ruhám, berohantam a fürdőszobába és sminkeltem. Penny szupergyors volt és már az ajtóban állt. Megkerestem a kocsikulcsot és kimentünk. Beszálltunk a kocsiba és kérdezem:
-Hány óra van?
-Negyed nyolc.-mondta Penny.
-Oké akkor odaérünk.-beindítottam a kocsit és elindultunk.Szerencse hogy időben odaértünk. Sarah már várt minket.
-Sziasztok!-mondta Sarah mosolyogva.
-Szia Sarah! Késtünk?-kérdeztem.
-Nem,nem késtetek. Pont időben érkeztetek.
-Szia Sarah.Hogy vagy?-kérdezte Penny.
-Köszike jól.-szólt Sarah.
-Bepakolom a cuccodat.-szóltam és megfogtam azt az igazán nehéz bőröndöt.
-És veletek mi a helyzet?-kérdezte Sarah izgatottan.
-Van egy tök jó hírünk!-Penny hátrafordult és folytatta:-Az 1D holnap mellén fog költözni!- mondta vigyorogva.
-Tényleg?Na ne már.OMG!- Sarah majdnem sikított de visszafogta magát. Hazaértünk. Egész úton beszéltünk az 1D-ről. Sarah-nak Zayn tetszik, Penny-nek Niall és nekem meg Louis a kedvencem.
-Héj! Menjünk el egy étterembe és együnk ott egy ebédet. Jó?-Kérdezte.
-Ez tök jó ötlet. Én benne vagyok. Penny?
-Ja én is!-mosolygott.
-Tudok egy jó éttermet nem messze. Ott tök jó csirkeszárnyat lehet kapni!-mondtam.
-Oké! Akkor mire várunk?-szólt Sarah.
-Kipakolom a bőröndöt és mehetünk.-mondta Penny és megfogta (a még mindig nagyon nehéz) bőröndöt és bevitte a házba.Letette az ajtó elé és vissza jött. Elmentünk enni. Rendeltünk egy nagy tál csirke szárnyat.Kicsit sós volt,de a görög saláta finomabbá tette. Én Fantát ittam. A vezetőnek nem szabad inni ha még vezetni fog. A többiek pezsgőt ittak.Sarah kifizette és hazamentünk.Megmutattam Sarah-nak a szobáját és az enyémet is.Kipakolt és elrendezett mindent utána mutatott képet a két hetes nyaralásáról.Mázlista.Penny már volt  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése