2013. június 7., péntek

2.fejezet

Reggel Shara nagyon izgatott volt.Megyek le a lépcsőn és csodálkozok!
-Shara! te mit csinálsz?
-Járkálok!
-Azt látom,de minek?-kérdeztem csodálkozva.
-Varom az 1D-t.-hadarta.
-Okéé.
Tökre fura volt. Nemértettem,hogy mit csinál.De ő is tudja hogy csak 2-kor jönnek,addig meg még sok idő van.Én is izgultam,hogy mi is lesz.Penny jön le a lépcsőn és ő is csodálkozik.
-Öö.Shara!Te mit csinálsz?-csodálkozott.
-Várja az 1D-t.-feleltem helyette.
-Aha.Hát jóó!-és ő is csodálkozott.Még néztük Shara-t aztán magára hagytuk.Fölmentünk a szobába.Penny-vel beszélgettünk egy kicsit.
-Te mit gondolsz,milyen lesznek a fiúk?-kérdezte Penny.
-Nem tudom.Szépek és helyesek.-vontam meg a vállam.
-Ja szerintem is.Kiöltözzek?-kérdezte kérdőn.
-Szerintem ne!-ellenkeztem.-Csak legyél olyan szép mint mindig.-mosolyogtam.
-Köszikee!-mosolygott.

Kicsit később(már olyan dél körül lehetett)hallottuk egy kocsi hangját amint megáll itt a közelben.Nem is volt olyan közel.Gyorsan leszaladtam,utánam Penny és Shara.Az ablakhoz mentünk és láttuk,hogy kiszállt a One Direction egy (piros) furgonból.Csodálkozunk egy ideig aztán Penny föleszmél és szól:
-Csajok találjunk ki valamit hogy kicsit beszéljünk velük!-jelentette ki.
-Oké.-szóltam.
-Van egy ötletem.-szólt Shara.
-Halljuk!-mondtam.
-Lana elviszi Sam-et sétálni és a kutya odamegy valamelyik fiúhoz és lehet,hogy tudtok néhány szót  váltani.
-Naa! Ez nem is rossz ötlet.-mondtam.
-Oké akkor csináljuk.-szólt Penny.
-Jó,csak még kicsit szépítkezek.Ne nézzenek már hülyének!-hadartam s rohantam fel,hogy kisminkeljem magam és fölvegyek egy normális ruhát.Kicsit lassú voltam,de az a lényeg,hogy a fiúk elkezdtek pakolni és így nem mindenkivel fogok találkozni hanem csak egy (helyes) fiúval.Megfogtam Sam pórázát és mielőtt kimentem volna az ajtón még fölkészültem.
-Sok szerencsét!-mondta Penny és elkezdett drukkolni,hogy jól sikerüljön.Shara is szerencsét kívánt,én bólintottam és kimentem az ajtón.Bezárult mögöttem az ajtó.Lehajoltam Sam-hez és odasúgtam neki:
-Menj oda ahhoz a fiúhoz!-mutattam rá Liam-re.Arrébb álltam az ajtótól hogy ne higgye Liam azt,hogy én innen jövök.Sam futva odament Liam-hez és farokcsóválással elkezdett nyüszíteni.Liam először megijedt aztán örült Sam-nek.Lassan odamentem és köszöntem.
-Szia!-mosolyogtam.
-Szia.Aranyos a kutyusod!-mondta és mosolygott.Ott helyben meghaltam.
-Köszi.
-Hogy hívják?
-Sam!
-Szia Sam.Olyan aranyos!-mondta és fölállt.
-Gyere Liam!-szólalt meg egy hang.
-Oké!Szia,megyek segíteni pakolni.-mondta és ment be.
-Szia!-mondtam és továbbmentem Sam-mel.Úr Isten!Én meghaltam.Komolyan,hogy lehet ennyire helyes Liam?Na mindegy.Még sétáltam egy kicsit Sam-el,mielőtt visszamentünk volna a házba.Visszafelé még láttam,hogy a fiúk pakolnak és...és megláttam Louis-t.Most már tényleg meghaltam.Láttam életem szerelmét.Gyönyörű volt.Bementem a házba.Be se léptem,de Shara már kérdez:
-Mi történt?mesélj!-hadarta és leült,hogy meghallgassa.Penny is lejött az ajtó becsukása hallatán.
-Milyen volt?-kérdezte Penny.
-Meghaltam.Ez történt.-és leültem a fotelba.
-Kicsit bővebben!.-mondta Penny.
-Oké!Kiléptem az ajtón és mondtam,hogy menjen oda Liam-hez.Sam odament és Liam először megijedt aztán tökre örült Sam-nek és mondta,hogy tök aranyos a kutyusod,meg megkérdezte,hogy mi a neve.Aztán szólt valamelyik fiú,hogy segítsen.Így elköszönt és bement.
-Ez nem is olyan rossz...Kezdetnek.-mondta Penny.
-Ez nem jó.Ez egyáltalán nem jó! Csak ennyi?Ez kevés...Nagyon-nagyon kevés.-mondta csalódottan.
-Miért?Talán át kellet volna ölelnem és meg kellet volna puszilnom?-kérdeztem.
-Nem,nem csak ez így kicsit kevés!-mondta Shara csalódottan.
-Hát akkor meg?-kérdezte Penny.
-Semmi.-mondta Shara.

Este még kimentem a hátsó udvarra,hogy van-e valami kint.Nem,nem volt,de azért játszottam Sam-el.Egyszer csak kijön Liam telefonálni.Mikor letette köszönt.
-Szia!-szólt.
-Szia!-mondtam.Sam egyből felismerte és odament a kerítéshez,ami kicsi volt.
-Szia Sam.-odament Liam a kerítéshez és megsimogatta Sam-et.
-Amúgy,hogy hívnak?-kérdezte.
-Lana.-mondtam és belül éreztem valamit.Nem tudom mi olt az,de nagyon fura volt.
-Szép név!-ismerte el.
-Köszi.-már fülig ért a szám annyira örültem.
-Na megyek be,szia Lana!
-Szia Liam!
-Nem tudtam,hogy tudod a nevem.
-De tudom!
-Oké...Szia.-köszönt még egyszer és bement.
-Kinek köszöntél?-kérdezte bent valaki.
-Lana-nak a szomszéd lánynak.Na erre felpattant mindenki és kijöttek.Nem figyeltem oda csak Sam-el játszottam.
-Ez tök jó csaj!-mondta Harry halkan,de hallottam.
-Ja az.-mondták egyszerre a fiúk.Megyek be mikor Louis (!!!) mondja.
-Szép vagy!
-Ja nagyon is!.-mondta Harry.
-Köszi!-mondtam mosolyogva és bementem.Fölmentem Penny-hez és szóltam Shara-nak,hogy jöjjön,mert sztori van.
-Mi történt?-kérdezte Shara.
-Kimegyek,hogy körülnézzek van-e kint valaki,de nincs senki így elkezdtem játszani Sam-el...Egy kis idő után kijön Liam telefonálva.Mikor letette a telefont köszönt nekem és Sam-nek.Sam odament és elkezdte simogatni.Közben megkérdezte a nevem.
-Komolyan!!-vágott közbe Shara.
-Igen!Aztán mondta,hogy szép név és elköszönt mert ment be.Bentről valaki kérdezte,hogy kinek köszöntél és ő mondta,hogy Lana-nak a szomszéd lánynak.Na erre mindenki kijött.Harry mondta,hogy tök jó csaj vagyok,de halkan,hogy én ne halljam.De hallottam.A fiúk mondák,hogy ja.Aztán jövök be és Louis mondja,hogy szép vagyok.Harry erre mondja,hogy nagyon is szép vagyok.Ennyi.
-Na ez már valami!-jelentette ki Shara.
-Az.Komoly hozzád szólt Louis?-kérdezte csodálkozva Penny.
-Aha!Én elájultam.Szó szerint.-mondtam és elmerültem Louis tekintetében amit láttam.

Alvás előtt még (gondolatban) átgondoltam,hogy milyen volt ez a nap.Szerintem tök jó volt.Találkoztam az 1D-vel.Úr Isten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése