2013. június 23., vasárnap

6.fejezet

Egy jó álomban vagyok pont a közepén és megszakadt.Az álom természetesen Louis-ról és rólam szólt.Próbáltam visszaaludni,de nem ment.Nem tudtam mit csinálni,így felkeltem.Kimentem az udvarra és ránéztem a szomszéd házra.Gondoltam megnézhetném.Vettem egy nagy levegőt és bementem.Tök jó volt a ház.Nekem balra a konyha,vele szemben egy nagy zongora és sok gitár.Velem szemben a lépcső és az ajtó volt.Fölmentem a lépcsőn.Balra mentem és közvetlen mellettem a fürdőszoba.Nem volt nagy inkább kicsi.Vele szemben Niall szobája.A fürdőszoba mellett Harry szobája volt ami nagy volt.Szembe Liam-e.A másik irányban,Niall szobája mellett Zayn szobája volt.És az utolsó szoba ami Louis-é volt az a legnagyobb.Benéztem.A szoba egyik végében a szekrény volt a másikban az ágy ahol Louis nagyon csendben aludt.Kicsit néztem aztán föleszméltem.Lementem és eszembe jutott,hogy kéne valami kaja.Átmentem a mi házunkba,megfogtam a kocsikulcsot és elmentem a mekibe.Mindenkinek vettem egy Big Burgert és egy hét névre szóló poharat.A mekiben most az üdítős dobozra az a fiú neve van írva az 1D-ből akit szeretnél.Vettem mindegyikből egyet de Louis-ból és Niall-ből kettőt.Fizettem és hazamentem.Kipakoltam és elrendeztem a fiúknak meg Penny-nek.Én kint ettem meg a kaját és zenét hallgattam meg néztem az újságot.Egy olyan fél óra múlva a fiúk jönnek le a lépcsőn.
-Ez meg mi?-kérdezte azt hiszem Niall.
-Mekis kaja!-jelentette ki Liam.
-De jó!-ezt már nem tudom ki mondta.100% hogy örültek a kajának.Még jó,hogy eszembe jutott.Egyszer csak Louis kijön és odajön hozzám.
-Szia kicsim.-mondta.
-Szia.-mosolyogtam.
-Te hoztad a kaját?
-Igen,nem tudtam aludni és elmentem kaját venni.
-Ahha!Értem.-mondta és leült mellém.Kicsit beszélgettünk majd kijönnek a fiúk.
-Köszi a kaját.-mondta Niall.
-Szívesen!-mondtam.
-Úristen,már ennyi az idő!Mennem kell a reptérre.Valaki elvisz?-kérdezte Zayn és az órájára nézett.
-Aha elviszlek.-mondta Louis.
-Kösz!-mondta és berohant.A fiúk is bementek.Még szóltam Liam-nek.
-Hé Liam!Arra gondoltam,mi van ha összeépítjük a két házat?Így legalább nem kell kijönni és úgy átmenni.Na mit szólsz?-kérdeztem.
-Nem rossz ötlet!Majd még beszélünk róla ok?
-Jó oké.-mondtam és bementem a (mi) házunkba.Penny már evett.Odamentem és kérdeztem.
-Na jó a kaja?
-Aha tök finom.Köszi.-mondta és megette az utolsó falatot.

Az egész napot végig untam.Nem csináltam semmi érdekeset.Louis-al néha beszéltem,meg a fiúkkal és Penny-vel.Este mikor Louis hazahozta Zayn-t és vele Lux-ot akkor mindenki Lux körül volt.Szegény azt sem tudja,hogy most ezek hülyék,meg hogy hol van.


A héten egész végig Penny-vel Lux-ra vigyáztunk.Olyan kis aranyos volt.Mikor egyedül vigyáztam rá akkor bejött egy érzés.Hogy mennyre aranyosak a kisbabák és én is szeretnék saját gyereket.Egyszer Louis-al vigyáztunk rá és én szerintem Louis meglátta rajtam,hogy én is szeretnék gyereket.Furcsa volt mert mosolyogni kezdett.Na mindegy.Utolsó nap mikor Lux-ra vigyáztunk  elvittük a játszótérre.Nagyon ügyeltünk rá,hogy ne essen baja.Rossz volt amikor elkellet köszönni tőle,mert Zayn vitte haza.Egy nappal korábban mentek,mert Lux anyukája nagyon hiányolta.Elmentek és még Penny-vel beszéltünk.

-Annyira aranyos Lux!-mondta Penny és mosolygott.
-De nagyon cuki,aranyos és még sok más.Szóval aranyos,igen!
-Na és mi a helyzet veletek.Mármint veled és Louis-al?
-Megvagyunk,de mostanában fura.Mintha már nem lennék neki fontos és nem törődik velem sokat.Nagyon fura.És veletek?
-Niall megkérte,hogy legyek a barátnője és én igent mondtam.Annyira boldog vagyok.
-Az nagyon jó!
-Most szomorú vagy?
-Egy kicsit.
-Louis miatt?
-Aha!De kiderítem,hogy most mi van!
-Oké.-mondta.Tényleg nem tudom,hogy most mi van.Louis már nem szeret vagy szünetet tart.Az nem lehet még csak most ismertük meg egymást.Na mindegy.A délután hátralévő részében kint voltam.Zayn itthon volt,de Louis nem.Este hétkor jött haza.Hol volt?Nem tudom.Nem értem,hogy most mi van.

Másnap délután (Louis szintén nincs itthon)arra gondoltam,hogy bemegyek a városba és megkeresem...Egy csendes utcában megyek ahol szinte csak én és a galambok voltunk.Az utca végén balra akarok fordulni mikor megakad a szemem egy páron.Na egyből fölismertem.Louis volt meg egy csaj és épp...épp csókolóztak.Ott helyben kitört belőlem a sírás.Visszafordulok és megyek haza.Lefelé nézek és folynak nagyban a könnyeim.Tudtam,hogy nem stimmel valami.De,hogy megcsal egy másik csajjal.ezt nem hiszem el.Az utca végén voltam mikor beleütközök egy emberbe.Fölnézek és Harry volt.

-Jaj bocsi!-szipogtam.
-Veled meg mi van?Miért sírsz?-kérdezte és furcsán nézett.
-Láttam...Louis-t láttam egy...egy másik csajjal.-mondtam szaggatottan és ráhajoltam a fejem Harry vállára és még jobban elkezdek sírni.
-Az nem jó nagyon nem jó!-mondta és megsimította a hátam.
-És tudod mi a rossz...Hogy én sejtettem.-mondtam.Harry elengedett és szólt.
-De ez nagy bunkóság tőle.Tett egy fogadást még régebben,hogy sosem fogja megcsalni azt a lányt akire azt mondta ő élete szerelme!-hirtelen éreztem valamit.Valami rosszat.Egyszer csak elvesztem az egyensúlyomat és elájulok.
-Lana!Lana kelj fel.Hallasz engem?Lana!-kiabált Harry.Elájultam az igaz,de hallottam mindent és éreztem is.Harry fölemelt és hazavitt.Néhány óra múlva felébredek.Kinyitom a szemem és egy tök ismeretlen szobában fekszem az ágyon.Lassan fölülök.Harry felnéz és kérdez.
-Jól vagy?
-Igen,de mi történt?
-Elájultál én meg hazahoztalak.
-És most hol vagyok?
-A szobámban.
-Aha!-mondtam.Egy kis idő után eszembe jutott,hogy mi is történt.Megint elkezdtek folyni a könnyek és nagyban sírok.
-Nyugi,nyugi.Majd túlteszed magad rajta.-mondta Harry és átölelt.Mikor kicsit lenyugodtam Harry átkísért a házunkba.Elköszöntem tőle és megyek föl mikor Louis megérkezik.Megint kitör a nagy zokogás és fölmegyek a szobámba,leülök az ágy mellé és sírok és sírok.Nem akarom többé látni Louis-t.Igaz ő álmaim szerelme,de akkor is.Megcsalt és ez nem fair.Most jobb ha kisírom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése