2013. június 19., szerda

5.fejezet-A nagy buli.

Boldogan keltem.Jót álmodtam és túltettem magam a tegnap történteken.Kivéve a Louisosat.Még mindig nem bírom elképzelni,hogy megkérte,hogy legyek a barátnője.Na mindegy.Lementem és nagyon csodálkozok.
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem mosolyogva.
-Téged várlak.-mondta Louis és ő is mosolygott.Lerohantam a maradék lépcsőn és Louis nyakába ugrottam.Ő átölelt és adott egy puszit az arcomra.Én olyan boldog voltam,hogy a világon mindent megcsináltam volna.Gyorsan föleszméltem és kérdeztem Louis-t.
-És miért vársz engem?-kérdeztem.
-Hát...Csak úgy...Hogy veled legyek.-mondta és még jobban megölelt.Szerintem én vagyok a legboldogabb most a világon.Még egy kicsit ölelt aztán elengedett,mert Liam szólt.
-Öö...Ti mit csináltok?-kérdezte csodálkozva.
-Ölelkezünk.Miért mit kéne?-kérdeztem.
-Nem tudom.Na mindegy.Kijönnétek az udvarra most?
-Várj két percet és megyek.-mondtam és indulok fel.
-Oké.-mondta Liam.
-Most hova mész?-kérdezte Louis.
-Fölöltözök és szólok Penny-nek.
-Oké.Kint várlak.-mondta Louis és kiment.Fölrohantam és szóltam Penny-nek.
-Penny!Penny!Kelj fel ki kell mennünk.-mondtam és fölkeltettem Penny-t.
-De miért?-kérdezte félálomban.
-Liam mondani szeretne valamit.
-Jó fölkelek.
-De siess.
-Jó.-mondta és felkelt az ágyából.Átmentem a szobámba és felvettem egy ruhát.Megvártam Penny-t és kimentünk.
-Oké akkor mindannyian itt vagyunk.-mondta Liam.-Nos azt szeretném mondani,hogy még Harry az este kitalálta,hogy ma menjünk el bulizni.Persze este.
-Nem rossz ötlet.De hová?-kérdeztem.
-Egy buliba.-mondta Harry lelkesen.
-Felőlem mehetünk.-mondta Penny.
-Felőlem is.-mondta Niall.
-Felőlünk is-mondta Louis.
-Benne vagyok!-jelentette ki Zayn.
-Akkor ma este megyünk buliba.-örvendezett Harry.
-De tudjuk,hogy csak azért mert csajt akarsz magadnak keresni.-mondta Niall és mindenki nevetett.
-Jó oké aki még szeretne valamit mondani az most megteheti.-mondta Liam.Louis-al egyből egymásra néztünk.Louis mosolygott és én is.
-Én holnap hozom Lux-ot.-mondta Zayn.
-Az jó.A kis cuki Lux.-örvendezett Penny.
-Elmondjuk?-kérdeztem halkan Louis-t.Ő bólintott.
-Oké.-még mindig halkan mondtam.Sóhajtottam egy nagyot ,de Louis meglátta rajtam,hogy nem bírom mondani.
-Én is szeretnék mondani valamit.-mondta Louis.
-Halljuk.-mondta Niall.
-Megtaláltam álmaim szerelmét.Ez a lány nagyon szép,gyönyörű a mosolya és nagyon szeretem.
-És ki az ?-kérdezte Liam.
-Lana!-felém nézett.Én csak mosolyogtam és nem tudtam,hogy most mit is kéne csinálnom.
-Na!És mióta?-kérdezte Zayn.
-Tegnap este mondtam el neki,hogy szeretem és ő kell nekem.-mondta.Olyan érzés támadt bennem amit el sem tudok mondani.Láttam Harry-n,hogy nem nagyon örül.Gondolom ő is azt akarta,hogy az övé legyek.Kicsit sajnálom,mert ő is egy jó fiú,de én Louis-t szeretem.

A nap nagyobb részét Louis-al töltöttem.Jól elvoltunk.Az udvaron voltunk mikor észrevettem Harry-t ahogy az ablakból néz minket.Lelkiismeret furdalásom lett.Nem tudtam,hogy mi a helyes.Hogy Louis-al legyek,vagy menjek Harry-hez.Döntések,döntések.Nem tudtam.Néhány perc múlva mér lehet olyan hét mikor Harry jön az udvarra és szól,hogy mindjárt indulunk.Bementem a házba és szóltam Penny-nek is,hogy készüljön.Fölvettem a bulizós ruhámat meg egy magassarkút és lementem.Penny szokás szerint lent volt.Most nem a hátsó udvarra mentünk hanem ki az ajtón.A fiúk mikor megláttak minket csak ámuldoztak.Bementünk a városba és Harry bevitt minket egy klubba.Kicsit fura volt.Mikor beléptünk pont a OWOA szólt.Jó volt mert a fiúk egyből énekelni és táncolni kezdtek.Többször is feltűnt,hogy sok 1D-s számot játszanak.Kimentem,hogy megnézzem mi a klub neve és döbbenten néztem a táblára.Ez volt rá írva: One Direction Klub.Visszamegyek és mondom Penny-nek,hogy ez egy 1D-s klub.Tényleg nagyon fura volt mert sok fiú volt és a fiúk annyira nem szeretik az 1D-t.Liam kap egy üzenetet,hogy menjenek egy klubba most.Mondtam neki,hogy nem kell sehova menniük,mert abba a klubban vannak.Sok lány megkérdezte,hogy ők-e az 1D tagjai,de ők nemet mondtak.Egy fickó odajön Penny-hez és hozzám,hogy nem akarunk-e jelentkezni a kiválasztásra.Ez olyan,hogy jelentkezünk és a fiúk pedig a sok lány közül egyet kiválaszt és táncol vele.Penny-vel azonnal jelentkeztünk.Én a 19-es ő a 20-as számú lett.Pont a kedvenc számom a 19 szóval ez így jó.A fiúk kimentek,mert időpontra kellett jönniük.A lányok akik jelentkeztek(Penny én és még 23 lány)fölálltunk egy sorba.A tömeg két szélre vonult és a fiúk beléptek.Minden lány sikított.Mi nem csak mosolyogtunk.A Dj elmondta,hogy mit kell csinálniuk.Ez egyszerű volt.Megkellet nézni a lányokat és ki kellett választani egyet és elmondani miért választotta pont őt.Először Liam volt aki egy magas barna hajú lányt választott.Niall Pennyt választotta mert nagyon tetszik neki a mosolya és nagyon szimpi neki.Jött Harry akinél nagyon meglepődtem.Engem választott és azt mondta,hogy nagyon gyönyörű,csinos vagyok és szép a mosolyom,meg mindent megtenne azért,hogy vele legyek.Louis kerek szemekkel nézte Harry-t.Zayn egy szőke közepes méretű lányt választott.És jött Louis.Nagyon szépet mondott rólam:Én a 19-es lányt választom azért,mert...Ő a legszebb,leggyönyörűbb,nagyon szép a mosolya és megtennék neki mindent amit csak akar,hogy boldog legyen és,hogy az enyém legyen.Én ott úgy éreztem,hogy ilyen szépet nekem még sose mondott egy fiú sem.A Dj megkérte azokat a lányokat akiket választottak a fiúk,hogy menjenek oda a fiúkhoz.Azt is megkérdezte,hogy milyen számot kérnek.Kis tanakodás után az Up All Night-ot választották.Először táncoltunk majd Harry megkérte a DJ-t hogy játssza le még egyszer mert eléneklik.A sok lány sikított mi meg az első sorban ott buliztunk.Mikor a More Than This volt a szám közben Louis szorosan magához ölelt és megcsókolt.Majdnem elájultam.Nagyon jó volt és el sem hittem.A klub fél 3-ig van nyitva.Mi addig maradtunk ott és úgy buliztunk mint a hülyék.Már csak mi voltunk mikor szól a DJ,hogy már csak két számot játszik le és,hogy mi legyen az.Az egyik a C'mon C'mon és az utolsó a She's not Afraid.
Mikor mentünk haza a fiúk akkor is énekeltek mi meg röhögtünk rajtuk mert olyanok voltak mint akik berúgtak.Hazaértünk.Louis megvárta míg mindenki bemegy és köszönés képen megcsókolt.
-Szia!-mondta és indult a házuk felé.
-Szia.-mondtam és bementem.Nagyon álmos voltam és egyből az ágyban landoltam.Még a nap szép pillanataira gondoltam és elaludtam.  

1 megjegyzés: