2013. június 14., péntek

3.fejezet Az ismerkedés:)

Reggel mind a hárman korán keltünk.Nem tudtunk aludni.Biztos az időjárás,mostanában nagyon meleg van.Na mindegy.Lementünk kajálni.Penny és Shara leültek az asztalhoz én meg az ajtóhoz mentem a postát felvenni.
-Jött egy levél neked Shara a modell egyetemből.
-Tényleg!!Agyad!-gyorsan felpattant és kikapta a kezemből a levelet.Kibontotta és olvasta.Leültem Penny mellé és néztük Shara-t.Néhány perc múlva sikít egyet.
-ÁÁÁ!Úr Isten!-ordított.
-Mi történt?-kérdezte Penny.
-Mehetek a modell egyetembe,Ausztráliába 10 évre!De az fura,hogy tíz évre.Mindegy!-mondta boldogan és gyorsan futott a lépcső felé.
-Hé,hé ,hé!Te hova mész?-kérdeztem csodálkozva.
-Megyek pakolni,holnap 12-kor indul a repülő!-hadarta és rohant fel a lépcsőn.
-De mi lesz a reggelivel?-kérdezte Penny.
-Ha lesz egy kis időm,akkor majd megeszem.-mondta és már a szobájában volt.Hallotunk egy nagy koppanást.
-Gondolom a bőrönd volt.-mondta Penny.
-Ja biztos!-motyogtam.

Reggeli után Penny-vel kimentünk az udvarra és leültünk a székre.Ránéztem a szomszéd házra(vagyis az 1D házára) és gondolkoztam,hogy mit csinálhatnak most a fiúk.Persze,hogy alszanak még túl korán van ahhoz,hogy fölkeljenek.Kicsit uncsi volt minden.Tudtam,hogy a fiúk csak 10 körül kelnek fel.Bedugtam a fülembe  fülhallgatót és hallgattam a telefonomon lévő zenéket(a legtöbb 1D-s).Nagyon unatkoztunk Penny-vel.Néhány perc múlva bement megnézni és segíteni Shara-nak a pakolásban.

Már dél van és még mindig semmi.Arra gondoltam,hogy én is megnézem Shara-ékat,hogy hogy haladnak,de szólt egy hang.
-Szia Lana!-szólt Liam.
-Szia Liam!-mondtam meglepetten.
-Mizu?-kérdezte.
-Öö...Semmi.Veled?
-Semmi.
-Na és a fiúk?Ők mit csinálnak?
-Esznek.De már Louis és Zayn végeztek.
-Aha.
-Arra gondoltam,hogy összeismerkedhetnék.Úgyis szomszédok vagyunk.
-Jó.Oké.És mikor?
-Öö...Holnap 2-kor?
-Jó.Ráérünk.
-Oké akkor holnap.Szia!-köszönt és ment befelé.
-Szia!-szóltam utána és én is bementem megnézni a csajokat.Már majdnem készen voltak a pakolással,de azért én is segíteni.Este még Shara megnézte,hogy megvan-e minden ami kell.

Másnap majdnem sokáig aludtunk,mert mikor felébredtem ránéztem az órára és 11 volt kereken.Fölpattanok az ágyamról és kirohanok a folyosóra.
-Csajok!Csajok!11 óra van lekéssük a gépet.!-ordítottam és Penny kijön a szobájából és szól.
-Hagy aludni!Te vidd ki Shara-t a reptérre,én szeretnék aludni.-mondta nyögve és vissza ment a szobájába.Hát oké.Bementem Shara szobájába és csodálkoztam,mert már föl volt öltözve.
-Te meg mire vársz?Öltözzél de gyorsan.-mondta kicsit mérgesen és vissza rohantam a szobámba és kerítettem egy ruhát.Lementem gyorsan bekaptam néhány falatot,hogy ne menjek éhgyomorral.Shara lehozta a bőröndjét és szólt.
-Na mehetünk.-tartott egy kis hatásszünetet és még szólt-Szia Penny!-ordította.
-Szia Shara.-mondta Penny a szobájából.
-Szia Penny,majd jövök.-szóltam és kimentünk az ajtón.Beszálltunk a kocsiba és mentünk a reptérre.Ott elköszöntem Shara-tól és jó utat kívántam.Vissza mentem a kocsihoz és hazamentem.Fölmentem Penny-hez(aki még mindig aludt)és szóltam.
-Te még mindig alszol?
-Igen.Na mi történt?-fordult felém.
-Elvittem és már rég a repülőn ül.
-Az jó!
-Amúgy tegnap Liam azt mondta,hogy szeretne összeismerkedni velünk.
-Tényleg mikor?
-Ma 2-kor,szóval jobb ha készülsz.
-Oké adj még 10 percet.
-Nem nagyon sokat aludtál.Bocsi de tényleg.
-Jó!Akkor felkelek.-motyogta és felkelt az ágyából.Kimentem a hátsó udvarra és Liam már ott volt.
-Á,téged vártalak.Amúgy szia.-mondta s felállt.
-Szia.-mondtam.
-Azon gondolkoztam,hogy hogy is legyen.-mondta és gondolkozott.
-Szerintem szedjük szét eddig a kerítést és tegyünk ki egy asztalt amin nasik vannak és beszélgetünk.
-Jó.De hogy szedjük szét a kerítést.
-Így!-húztam ki.-Most nagyon laza a föld és az egészet is ki tudjuk szedni.-mondtam.
-Oké.Akkor mire várunk?-kérdezte és kezdtük kiszedni a kerítést.Nem nagy kerítés kb. 1 méter magas.Kiszedtük egy darabig majd a lyukakat betömtük.Liam kihozott egy kis asztalt én meg nasikat.Elrendeztünk mindent.
-Akkor szólok a fiúknak-mondta Liam.
-Jó én meg Penny-nek-mondtam és elindultam befelé.Fölmentem a lépcsőn és szóltam Penny-nek.
-Gyere Kezdjük!-szóltam.Penny kijött és kimentünk az udvarra.Néhány másodperc múlva a fiúk is kijöttek.Majdnem elájultam annyira helyes volt Louis.Csíkos pólóban,piros nadrágban és fehér cipőben nagyon szép volt.Éreztem valamit a gyomromban,szerintem nagyon izgultam.Liam mondott néhány szót,hogy most azért vagyunk itt,hogy összeismerkedjünk.Mikor Liam beszélt Harry egész végig engem bámult.Liam mikor befejezte Harry egyből hozzám jött.
-Szia-mosolygott.
-Szia Harry!-mondtam.
-Na mizu?-kérdezte.
-Semmi.-mondtam.
-Hé Harry!Gyere már egy kicsit.-szólt Zayn Harry-nek.Niall nasizott közben Liam-el és Penny-vel beszélgetett,Zayn és Harry is beszélgettek csak egy ember nem csinált semmit.Louis.Odajött hozzám.
-Szia Lana!-köszönt.Úristen tudja a nevem.Ott helyben elájultam volna,ha nem köszönök vissza neki.
-Szia Louis.-mosolyogtam.
-Gondoltam,hogy tudod a nevem.
-Hát persze,miért ne tudnám?
-Nem tudom.-mondta és mosolygott.A világ legszebb mosolyát láttam.
-Na és...Hogy vagy?
-Köszi...-csörgött a telefonom-Jól.Bocsi felveszem.-mondtam a telefonra az volt írva,hogy ismeretlen.Vajon ki lehet?Fölvettem.
-Szia Lana.-szólalt meg egy hang.
-Öö...Ki vagy és honnan tudod a nevem?-kérdeztem csodálkozva.
-Én vagyok az akinek még ígértél valamit a gimiben.-mondta.
-Dave!
-Igen.Na jól figyelj!Most gyere az utca végére.Szállj be a fekete kocsiba.Ha nem teszed meg akkor mi megyünk érted és elrabolunk.Világos?
-Igen világos.
-Siess.-mondta és letette.Odamentem Penny-hez és mondtam neki,hogy most el kell mennem nagyon fontos.Elsétáltam az utca végére.Beszálltam a fekete kocsiba.Ott mondtak nekem sok dolgot és aztán megálltak a házam előtt és mindenki szeme láttára kidobtak a kocsiból.A fiúk és Penny is látták.Berohantam a házba és fölmentem a szobámba.Elkezdtem nagyon sírni.Néhány perc múlva kopognak.
-Igen?-kérdezem szipogva.
-Én vagyok Penny.Bejöhetek?-kérdezte
-Gyere.
-Mi az miért sírsz?
-Még a gimiből tudod a másik osztályból Dave.
-Igen.
-És ő volt.Beszálltam egy fekete kocsiba és ott mondta,hogy ha holnap nem tartom be az ígéretemet...
-Milyen ígéretet?
-Tudod amit Peter mondott neki viccből és ő azért nem volt egy hétig mert szépítkezett.
-Ja igen.Folytasd.
-Hogy ha holnap nem tartom be az ígéretemet akkor elrabol.
-Komolyan.
-Igen.Azt mondta,hogy nagyon meg fog kínozni!
-Ú szegénykém.Ezért sírsz?
-Igen.De ez olyan rossz.-mondtam és elkezdtem jobban sírni.
-Oké nyugi,majd kitalálunk valamit.
-És mégis mit?
-Nem tudom...-Néhány másodperc múlva mondta-Megvan a telefonodra rátöltünk egy nyomkövetőt és így megtalálunk azonnal ha elrabol.
-Köszi.-mondtam és kifújtam az orrom.

Este már fél 12 van és én még mindig nagyban sírok.Nem tudom hogy mit csináljak.Visszahozta a régi rossz emlékeimet.Most a legjobb ha kisírom magam.

1 megjegyzés:

  1. szia szerintem nagyon jónak ígérkezik a sztori, szerintem tegyél ki egy rendszeres olvasó modult és a szereplőket se ártana
    várom a kövit :)

    VálaszTörlés